18 вересня 2003, 14:33

Комітет з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій рекомендує парламенту прийняти у третьому читанні проект закону про спеціальний режим інвестиційної діяльності на території міста Шостки Сумської області

Комітет з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій рекомендує парламенту прийняти у третьому читанні проект закону про спеціальний режим інвестиційної діяльності на території міста Шостки Сумської області.

Законопроект визначає спеціальний режим інвестиційної діяльності у пріоритетних видах економічної діяльності на цих територіях.

Зокрема, на території міста Шостки Сумської області запроваджується до 1 січня 2030 року спеціальний режим інвестиційної діяльності щодо реалізації інвестиційних проектів у пріоритетних видах економічної діяльності, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.

Спеціальний режим інвестиційної діяльності запроваджується з метою залучення інвестицій у розвиток пріоритетних видів економічної діяльності на території міста Шостки.

Спеціальний режим інвестиційної діяльності передбачає встановлення відповідно до цього Закону податкових і митних пільг для суб'єктів підприємницької діяльності, які зареєстровані на території міста Шостки і за укладеним з виконавчим комітетом Шосткинської міської ради договором (контрактом) реалізують на території міста Шостки у пріоритетних видах економічної діяльності інвестиційні проекти кошторисною вартістю, еквівалентною не менше ніж:

200 тис. доларів США - у харчовій промисловості та промисловості з переробки сільськогосподарської продукції, виробництві деревини та виробів з деревини, у сфері охорони здоров'я;

500 тис. доларів США - у будівництві, обробленні відходів, виробництві електроенергії тепловими електростанціями, виробництві та розподілі тепла;
1 млн. доларів США - у виробництві машин та устаткування, порошковій металургії та хімічному виробництві.

Спеціальний режим інвестиційної діяльності передбачає:

а) звільнення на період до здачі об'єкта інвестування в експлуатацію, але не більше ніж на п'ять років, від обкладення ввізним митом устаткування, обладнання та комплектуючих виробів до них (крім підакцизних товарів) і податком на додану вартість - устаткування, обладнання та комплектуючих виробів до них (крім підакцизних товарів) під час їх ввезення в Україну з метою використання виключно для реалізації інвестиційних проектів.

У разі нецільового використання зазначених устаткування, обладнання та комплектуючих виробів до них (крім підакцизних товарів) платник податку зобов'язаний збільшити податкове зобов'язання за наслідками податкового періоду, в якому відбулося таке порушення, на суму податку на додану вартість, що мала б бути сплачена при ввезенні (пересиланні) на митну територію України таких товарів, а також сплатити пеню, нараховану на таку суму податку, виходячи з 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, що діяла на день збільшення податкового зобов'язання, за період від дати ввезення таких товарів на митну територію України до дати збільшення податкового зобов'язання, а також сплатити ввізне мито згідно з чинним законодавством.