Новини

28 вересня 2021, 22:35

“Виправити юридичні колізії в Законі щодо олігархів можна двома способами”, - Голова Верховної Ради

докладніше
28 вересня 2021, 17:25

Питання державної підтримки сільгосптоваровиробників Одещини обговорено під час другого етапу агрофоруму, проведеного під егідою Комітету з питань аграрної та земельної політики

докладніше
28 вересня 2021, 15:44

Руслан Стефанчук розповів, чому важливо проводити оцінку впливу проєктів нормативно-правових актів

докладніше
28 вересня 2021, 12:15

У Комітеті з прав людини, національних меншин та міжнаціональних відносин проведено зустріч з Комісаром ОБСЄ у справах національних меншин

докладніше
28 вересня 2021, 10:01

Огляд головних тем «Голосу України» від 28 вересня

докладніше
27 вересня 2021, 18:06

Голова Верховної Ради України підписав Закон, який удосконалює доступ пацієнтів до інноваційних лікарських засобів

докладніше
27 вересня 2021, 17:00

За сприяння Комітету з питань аграрної та земельної політики у м. Болград проведено перший етап Агрофоруму «Одещина 2021: Південь - північ»

докладніше
27 вересня 2021, 16:00

У Комітеті з питань бюджету відбулася зустріч із представниками Єврокомісії та Програми SIGMA

докладніше
27 вересня 2021, 15:30

Голова Комітету з прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин Дмитро Лубінець взяв участь у фестивалі грецької культури “Мега Йорти”

докладніше
27 вересня 2021, 15:15

Комітет з питань екологічної політики та природокористування затвердив пропозиції до проекту Державного бюджету України на 2022 рік

докладніше
27 вересня 2021, 14:05

Комітет з питань економічного розвитку рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроект щодо зазначення та подання відомостей про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності юридичної особи

докладніше
27 вересня 2021, 13:16

Постійна делегація Верховної Ради України у Парламентській асамблеї Ради Європи візьме участь у роботі осінньої сесії ПАРЄ (м. Страсбург, 27 – 30 вересня)

докладніше
25 вересня 2021, 06:32

Поспішне ухвалення Закону щодо олігархів призвело до колізії у ньому, - Голова Верховної Ради

докладніше
24 вересня 2021, 17:15

Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики до 5 листопада приймає пропозиції до проекту Постанови Верховної Ради України про відзначення пам'ятних дат та ювілеїв у 2022 році

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Децентралізація влади
18 вересня 2003, 14:30

Комітет з питань державного будівництва та місцевого самоврядування розглянув пропозиції Президента України до Закону "Про розмежування земель державної і комунальної власності"

Комітет з питань державного будівництва та місцевого самоврядування розглянув пропозиції Президента України до Закону "Про розмежування земель державної і комунальної власності" та рекомендує парламенту підтвердити цей Закон, прийнятий 9 липня 2003 року конституційною більшістю голосів.

Зокрема, у Пропозиціях Президента України до вказаного Закону пропонується визначити розмежування земель державної та комунальної власності як здійснення організаційно-правових заходів щодо визначення і передачі земель із державної власності у комунальну, а також встановлення в натурі (на місцевості) меж земельних ділянок державної та комунальної власності.

Експерти вважають, що "таке визначення є не зовсім вдалим, передусім тому, що сам порядок передачі земель із державної власності у комунальну та із комунальної у державну цим Законом не встановлюється. Крім цього, ототожнювання розмежування земель з їх передачею, що пропонується у пропозиціях, може призвести до плутанини у застосуванні відповідної термінології та створить умови для виникнення колізій у правовому регулюванні земельних відносин. Адже порядок передачі земельних ділянок із державної власності у комунальну та з комунальної у державну власність, як один із засобів розпорядження земельними ділянками, вже врегульований статтею 117 Земельного кодексу України, за якою така передача провадиться у порядку, встановленому цим Кодексом для юридичних осіб".

Президент України пропонує також викласти у новій редакції ст.6 Закону, визначивши у цій статті землі, які мають залишитись за державою у процесі розмежування земель державної та комунальної власності.

Зазначалося, що необхідності у цьому не має, оскільки у ст.84 Земельного кодексу України чітко визначено, що у державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності. Розширення ж у новій редакції ст.6 Закону переліку земель державної власності, які не можуть бути передані у комунальну власність, суперечить п.3 ст.84 Земельного кодексу України, у якій цей перелік чітко визначений.

Йшлося й про те, що пропозиція щодо виключення із статті 7 Закону, яка визначає склад земель комунальної власності, абзацу п'ятого, за яким до комунальної власності відносяться земельні ділянки, на яких відповідно до затверджених генеральних планів населених пунктів та схем планування територій адміністративно-територіальних одиниць передбачається будівництво об'єктів комунального призначення (комунальних електромереж та інших інженерних мереж), є необгрунтованою.

Оскільки цей абзац у повній мірі узгоджується із Земельним кодексом України (частина 2 статті 83) щодо визначення земель, що перебувають у комунальній власності, та іншими положеннями статті 7 зазначеного Закону, які визначають категорії земель, що мають включатися до складу земель комунальної власності при розмежуванні земель державної та комунальної власності.