Новини

18 жовтня 2019, 18:30

Комітет з питань правоохоронної діяльності заслухав інформацію Генерального прокурора України Руслана Рябошапки про хід реформування органів прокуратури

докладніше
18 жовтня 2019, 16:51

У Верховній Раді створено депутатські групи з міжпарламентських зв’язків з Ірландією, Йорданією та Вірменією

докладніше
18 жовтня 2019, 16:25

Пленарне засідання Верховної Ради України

докладніше
18 жовтня 2019, 16:11

Прийнято за основу проект Закону "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік"

докладніше
18 жовтня 2019, 15:49

Прийнято за основу проект Закону "Про внесення змін до деяких законів України у зв'язку з відокремленням діяльності з транспортування природного газу"

докладніше
18 жовтня 2019, 15:22

Прийнято Постанову "Про висновки та пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2020 рік"

докладніше
18 жовтня 2019, 14:23

Прийнято за основу проект Закону "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України"

докладніше
18 жовтня 2019, 12:31

До Всесвітнього дня боротьби з раком молочної залози у Верховній Раді України відбулася одноденна інформаційно-просвітницька акція

докладніше
18 жовтня 2019, 12:30

Комітет з питань екологічної політики та природокористування пропонує повернути на доопрацювання проект Закону про внесення змін до законодавства щодо встановлення додаткових гарантій збереження лісів

докладніше
18 жовтня 2019, 10:00

Про звернення громадян до Верховної Ради України у січні – вересні 2019 року

докладніше
18 жовтня 2019, 09:57

Комітет з питань бюджету розглянув законопроект про внесення змін до Бюджетного кодексу України

докладніше
18 жовтня 2019, 09:55

Комітет з питань молоді і спорту підтримує законопроект щодо заохочення роботодавців до працевлаштування молоді

докладніше
18 жовтня 2019, 09:45

Огляд головних тем «Голосу України» від 18 жовтня

докладніше
18 жовтня 2019, 09:35

Питання порядку денного, заплановані до розгляду на черговому пленарному засіданні 18 жовтня

докладніше

Канал Рада 

Програма стажування молоді в Апараті Верховної Ради України

Програма стажування молоді в Апараті Верховної Ради України у 2019 році 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Конкурсна комісія з добору кандидатів на посади членів НКРЕКП Портал відкритих даних
Децентралізація влади
09 жовтня 2003, 17:21

Парламентський Комітет з питань фінансів і банківської діяльності працює над зауваженнями до проекту держбюджету на 2004 рік, виходячи з концептуальної позиції щодо вилучення податкових норм проекту

Натомість, пропонується підготувати окремий закон по наповненню доходної частини Державного бюджету на 2004рік.

Зокрема, проектом пропонується залишити діючі норми амортизаційних відрахувань для 1-3 груп основних фондів. Комітет вважає, що підвищені норми амортизаційних відрахувань є економічно необгрунтованими.

Макроекономічним наслідком такого рішення (при зниженні ставки податку на прибуток підприємств до 25%) стане "пільгування підприємств, які мають незначні основні фонди (фінанси, торгівля, гральний бізнес) та дискримінація фондоємких підприємств, у формуванні собівартості яких амортизація складає значну частину". Тобто таке рішення "загноблює розвиток реальної економіки за рахунок зросту доходів віртуальної економіки. Крім того, навіть нові норми амортизаційних відрахувань є меншими за рівень економічної амортизації більш ніж у 2 рази".

Тому, для компенсації фіскальних втрат зведеного бюджету від уведення 13% ставки податку на доходи фізичних осіб, пропонується не зменшувати норми амортизаційних відрахувань, а відтермінувати на 1 рік уведення 25% ставки податку на прибуток підприємств.

ряд пропонує "Установити, що до 31 грудня 2004 року звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з вивезення (пересилання) за межі митної території України товарів 1-24 груп Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності."

Запропонована норма, на думку членів Комітету, позбавляє права експортерів сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки від отримання ПДВ, сплаченого у витратах, та збільшує ціну української продукції, яка продається на зовнішніх ринках, від 20 до 16% (у залежності від норми рентабельності до витрат). Реалізація такої пропозиції призведе до того, що з європейської житниці Україна перетвориться на нетто - імпортера аграрної продукції.

Пропозиція комітету виключити цю статтю законопроекту.

Статтею 89 встановлюється, що у 2004 році:

- сума податку на додану вартість сплачується до бюджету переробними підприємствами усіх форм власності за реалізовані ними молоко та молочну продукцію, м'ясо та м'ясопродукти, в тому числі вироблені на орендованих потужностях та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України і у повному обсязі спрямовується виключно для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за вироблені та продані ними переробним підприємствам молоко і м'ясо в живій вазі і використовується з метою сталого нарощування обсягів виробництва тваринницької продукції та продукції птахівництва.

Порядок зарахування і використання цих коштів визначається Кабінетом Міністрів України;

- сума податку на додану вартість сплачується до бюджету щодо операцій з продажу товарів (робіт, послуг) власного виробництва, за винятком операцій з продажу переробним підприємствам молока та м'яса живою вагою, що здійснюються сільськогосподарськими товаровиробниками незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, в яких сума, одержана від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки за попередній звітний (податковий) рік, становить не менше 75 відсотків загальної суми валового доходу підприємства, сума податку на додану вартість зараховується до спеціального фонду Державного бюджету і використовується на здійснення заходів із збільшення обсягів виробництва продукції рослинництва.

Для новостворених сільськогосподарських товаровиробників різних форм власності питома вага виручки від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки в загальній сумі валового доходу підприємства в поточному році визначається за даними звітного періоду.

Порядок зарахування і використання цих коштів визначається Кабінетом Міністрів України."

Комітет вважає, що зазначений підхід ставить сільгосппідприємства у залежність від чиновників державного казначейства, збільшує підстави для корупції та нецільового використання зазначених коштів.

Пропонується перейти до вже обговореного в парламенті порядку оподаткування цього сектору (на перших три роки - 10%) із залишенням таких сум у повному розпорядженні селян.