Новини

06 червня 2020, 08:00

Привітання Голови Верховної Ради України Дмитра Разумкова з Днем журналіста

докладніше
05 червня 2020, 19:10

Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики підтримав законопроект щодо імплементації норм міжнародного кримінального та гуманітарного права

докладніше
05 червня 2020, 16:30

Підсумки роботи Верховної Ради України за тиждень 1 - 5 червня

докладніше
05 червня 2020, 15:16

Комітет з питань молоді і спорту рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроект про внесення змін до деяких законів України щодо сприяння розвитку фізичної культури і спорту

докладніше
05 червня 2020, 13:57

Ранкове пленарне засідання Верховної Ради України (відео)

докладніше
05 червня 2020, 12:35

Прийнято Закон «Про внесення змін до Кодексу України з процедур банкрутства»

докладніше
05 червня 2020, 12:25

Прийнято Закон "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо посилення відповідальності за невиконання законних вимог та перешкоджання діяльності народного депутата України, Рахункової палати, члена Рахункової палати, депутата місцевої ради"

докладніше
05 червня 2020, 12:03

Прийнято за основу проект Закону "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік""

докладніше
05 червня 2020, 10:04

Огляд головних тем «Голосу України» від 5 червня

докладніше
05 червня 2020, 09:40

Питання порядку денного, заплановані до розгляду на черговому пленарному засіданні 5 червня

докладніше
05 червня 2020, 09:34

На засіданні ТСК народні депутати заслухали питання про втрати державного бюджету України через «схеми» формування податкового кредиту на відшкодування ПДВ

докладніше
05 червня 2020, 09:00

Комітет з питань бюджету рекомендує взяти до відома звіт Кабінету Міністрів про виконання Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік»

докладніше
05 червня 2020, 08:30

У «Відомостях Верховної Ради України» опубліковано Закон про додаткові гарантії прав медичних та інших працівників, зайнятих у сфері захисту населення від інфекційних хвороб

докладніше
04 червня 2020, 18:05

Комітет з питань енергетики та житлово-комунальних послуг визначився із кандидатами до складу Конкурсної комісії НКРЕКП

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Децентралізація влади
09 жовтня 2003, 17:21

Парламентський Комітет з питань фінансів і банківської діяльності працює над зауваженнями до проекту держбюджету на 2004 рік, виходячи з концептуальної позиції щодо вилучення податкових норм проекту

Натомість, пропонується підготувати окремий закон по наповненню доходної частини Державного бюджету на 2004рік.

Зокрема, проектом пропонується залишити діючі норми амортизаційних відрахувань для 1-3 груп основних фондів. Комітет вважає, що підвищені норми амортизаційних відрахувань є економічно необгрунтованими.

Макроекономічним наслідком такого рішення (при зниженні ставки податку на прибуток підприємств до 25%) стане "пільгування підприємств, які мають незначні основні фонди (фінанси, торгівля, гральний бізнес) та дискримінація фондоємких підприємств, у формуванні собівартості яких амортизація складає значну частину". Тобто таке рішення "загноблює розвиток реальної економіки за рахунок зросту доходів віртуальної економіки. Крім того, навіть нові норми амортизаційних відрахувань є меншими за рівень економічної амортизації більш ніж у 2 рази".

Тому, для компенсації фіскальних втрат зведеного бюджету від уведення 13% ставки податку на доходи фізичних осіб, пропонується не зменшувати норми амортизаційних відрахувань, а відтермінувати на 1 рік уведення 25% ставки податку на прибуток підприємств.

ряд пропонує "Установити, що до 31 грудня 2004 року звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з вивезення (пересилання) за межі митної території України товарів 1-24 груп Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності."

Запропонована норма, на думку членів Комітету, позбавляє права експортерів сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки від отримання ПДВ, сплаченого у витратах, та збільшує ціну української продукції, яка продається на зовнішніх ринках, від 20 до 16% (у залежності від норми рентабельності до витрат). Реалізація такої пропозиції призведе до того, що з європейської житниці Україна перетвориться на нетто - імпортера аграрної продукції.

Пропозиція комітету виключити цю статтю законопроекту.

Статтею 89 встановлюється, що у 2004 році:

- сума податку на додану вартість сплачується до бюджету переробними підприємствами усіх форм власності за реалізовані ними молоко та молочну продукцію, м'ясо та м'ясопродукти, в тому числі вироблені на орендованих потужностях та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України і у повному обсязі спрямовується виключно для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за вироблені та продані ними переробним підприємствам молоко і м'ясо в живій вазі і використовується з метою сталого нарощування обсягів виробництва тваринницької продукції та продукції птахівництва.

Порядок зарахування і використання цих коштів визначається Кабінетом Міністрів України;

- сума податку на додану вартість сплачується до бюджету щодо операцій з продажу товарів (робіт, послуг) власного виробництва, за винятком операцій з продажу переробним підприємствам молока та м'яса живою вагою, що здійснюються сільськогосподарськими товаровиробниками незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, в яких сума, одержана від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки за попередній звітний (податковий) рік, становить не менше 75 відсотків загальної суми валового доходу підприємства, сума податку на додану вартість зараховується до спеціального фонду Державного бюджету і використовується на здійснення заходів із збільшення обсягів виробництва продукції рослинництва.

Для новостворених сільськогосподарських товаровиробників різних форм власності питома вага виручки від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки в загальній сумі валового доходу підприємства в поточному році визначається за даними звітного періоду.

Порядок зарахування і використання цих коштів визначається Кабінетом Міністрів України."

Комітет вважає, що зазначений підхід ставить сільгосппідприємства у залежність від чиновників державного казначейства, збільшує підстави для корупції та нецільового використання зазначених коштів.

Пропонується перейти до вже обговореного в парламенті порядку оподаткування цього сектору (на перших три роки - 10%) із залишенням таких сум у повному розпорядженні селян.