
Руслан Стефанчук: Загострення безпекової ситуації на Сході України вимагає скоординованих дій міжнародного співтовариства
докладніше
Головне завдання для влади - зробити все можливе, аби молодь залишалася в Україні, - Дмитро Разумков
докладніше
Голова Верховної Ради ознайомився з діяльністю Луцького ремонтного заводу “Мотор”
докладніше
У Комітеті з питань фінансів, податкової та митної політики відбувся круглий стіл на тему: "Законодавча підтримка бізнесу під час локдауну"
докладніше
Волинський ліцей імені Героїв Небесної Сотні має чим та ким пишатися, - Дмитро Разумков
докладніше
На засіданні Бюро Парламентської Асамблеї Організації з безпеки і співробітництва в Європі обговорена діяльність Організації в умовах пандемії, поточна політична та безпекова ситуації в регіоні ОБСЄ
докладніше
Дмитро Разумков відвідав “Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства”
докладніше
Консультативна рада з питань місцевого самоврядування при Парламенті має сформувати пропозиції, що допоможуть зміцнити фінансову основу регіонів, - Дмитро Разумков
докладніше
Голова Верховної Ради України розпочав робочу поїздку до Волинської та Хмельницької областей
докладніше
Найбільш значущим для країн Східного Партнерства є питання безпеки і посилення політичного діалогу - теми пленарного засідання 9-ї сесії ПА ЄВРОНЕСТ
докладніше
Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування провів слухання на тему: "Публічні консультації як інструмент демократії участі. Світові практики та стандарти"
докладніше
Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики рекомендує Верховній Раді прийняти в цілому проект Закону «Про платіжні послуги»
докладніше
Питання безпеки є важливим як для ЄС, так і для країн регіону Східного партнерства, - Дмитро Разумков
докладнішеПрийнято за основу проект Закону "Про внесення змін до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та деяких законів України щодо відновлення роботи Вищої кваліфікаційної комісії суддів України"
Метою законопроекту є приведення положень законодавства України у відповідність із рішеннями Конституційного Суду України від 18 лютого 2020 року № 2-р/2020 та від 11 березня 2020 року № 4-р/2020, відновлення роботи Вищої кваліфікаційної комісії суддів України (далі - ВККС), вдосконалення процедури її формування та діяльності.
Законопроектом пропонується:
- визначити порядок формування ВККС, зокрема передбачається, щоб до складу Конкурсної комісії з питань доброчесності входили три особи з числа суддів або суддів у відставці, запропоновані Радою суддів України, та три особи, запропоновані відповідно Радою прокурорів України, Радою адвокатів України, Національною академією правових наук України в особі Президії. Водночас, пропонується перший склад Конкурсної комісії з питань доброчесності, який сформує новий склад ВККС та працюватиме протягом року, сформувати з трьох осіб з числа суддів або суддів у відставці, запропонованих Радою суддів України, та трьох осіб з числа міжнародних експертів, запропонованих міжнародними та іноземними організаціями, з якими Україна співпрацює у сфері запобігання та протидії корупції відповідно до міжнародних договорів України;
- встановити, що ВККС складається з шістнадцяти членів, які призначаються Вищою радою правосуддя за результатами конкурсу строком на чотири роки;
- встановити чіткі строки внесення пропозицій щодо кандидатур до складу Конкурсної комісії з питань доброчесності, її формування, визначаються вимоги до кандидатів до складу цієї комісії, права та обов'язки її членів;
- визначити порядок проведення конкурсу та призначення на посаду члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України;
- вдосконалити порядок організації роботи та засідань ВККС;
- виключити статтю 28-1 Закону України «Про Вищу раду правосуддя» щодо створення та діяльності Комісії з питань доброчесності та етики, а також вилучити ряд положень розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №193-IX, які визнані Конституційним Судом України такими, що суперечать Конституції України;
- встановити загальне правило для визначення кількості суддів у суді, за яким ця функція покладається на Вищу раду правосуддя після отримання консультативних висновків від Державної судової адміністрації України та Пленуму Верховного Суду (для визначення кількості суддів Верховного Суду). При цьому встановлюється, що загальна кількість суддів Верховного Суду не повинна перевищувати двохсот;
- з метою забезпечення першочергових заходів із реформи органів прокуратури внести зміни, що пов'язані зі зміною назв регіональних прокуратур на обласні прокуратури.
Відповідні зміни пропонується внести до законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про Вищу раду правосуддя», а також до розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та деяких законів України щодо діяльності органів суддівського врядування».
Проект Закону зареєстровано за №3711-д.