Новини

29 листопада 2021, 17:02

Держбюджет, "Дія Сity", "ресурсний" законопроєкт: що планує розглянути Рада цього тижня

докладніше
29 листопада 2021, 15:15

Комітет з питань екологічної політики та природокористування рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроект щодо вдосконалення процедури оцінки впливу на довкілля

докладніше
29 листопада 2021, 14:58

Освіта, медицина та Збройні сили України мають бути профінансовані в повному обсязі у Держбюджеті-2022, як це передбачено законодавством, - Заступниця Голови Верховної Ради Олена Кондратюк

докладніше
29 листопада 2021, 14:52

Руслан Стефанчук: За два тижні у Центрі вакцинації в готелі «Національний» вакцинувалося 1555 осіб

докладніше
29 листопада 2021, 14:48

Руслан Стефанчук розповів про пріоритетні законопроєкти цього пленарного тижня

докладніше
29 листопада 2021, 13:56

Ініційований Верховною Радою Всеукраїнський референдум 1 грудня 1991 року – це справжній приклад народовладдя, - Заступниця Голови Парламенту Олена Кондратюк

докладніше
29 листопада 2021, 13:47

У Парламенті почнуть обговорення тексту змін до Конституції в частині децентралізації

докладніше
29 листопада 2021, 13:34

На п’ятницю заплановано перше засідання робочої групи з удосконалення Регламенту Верховної Ради України

докладніше
29 листопада 2021, 12:32

Комітет з питань молоді і спорту рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроект щодо сприяння формуванню відповідального батьківства

докладніше
29 листопада 2021, 12:20

Засідання Погоджувальної ради депутатських фракцій (депутатських груп) (відео)

докладніше
27 листопада 2021, 18:05

Руслан Стефанчук вшанував пам'ять жертв голодоморів в Україні

докладніше
27 листопада 2021, 08:30

Звернення Голови Верховної Ради України Руслана Стефанчука з нагоди Дня пам’яті жертв голодоморів

докладніше
26 листопада 2021, 17:00

У «Відомостях Верховної Ради України» опубліковано Закон «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу»

докладніше
26 листопада 2021, 16:30

Підкомітет з питань національної та культурної пам‘яті Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики розглянув понад тисячу пропозицій до проекту Постанови про відзначення пам'ятних дат і ювілеїв у 2022-2023 роках

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Децентралізація влади
14 жовтня 2003, 19:32

Статут Парламентської Асамблеї України і Республіки Польща

Ухвала № 1/I/2003
Парламентської Асамблеї України і Республіки Польща
про прийняття Статуту Асамблеї

Київ, 13 жовтня 2003 року

Парламентська Асамблея України і Республіки Польща (надалі Асамблея”) створена Верховною Радою України, Сеймом Республіки Польща і Сенатом Республіки Польща з метою

розвитку і зміцнення дружби та співробітництва між Україною і Республікою Польща, шляхом обговорення питань, що цікавлять Верховну Раду України та Сейм і Сенат Республіки Польща,

прийняття спільних у цих рамках документів, проводячи засідання І сесії 13 жовтня 2003 року в Києві,

цим ухвалює Статут Парламентської Асамблеї України і Республіки Польща з таким змістом:

 

СТАТУТ

Парламентської Асамблеї України і Республіки Польща

Цей Статут визначає організацію та порядок роботи Парламентської Асамблеї України і Республіки Польща (надалі – Асамблея).

 

Стаття 1. Мета і завдання Асамблеї

Асамблея створена з метою розвитку співробітництва між обома країнами, завданням якої є:

1) обговорення питань, що становлять взаємний інтерес;

2) сприяння розвитку міжпарламентських зв’язків;

3) здійснення моніторингу стану двосторонніх відносин і співробітництва, внесення пропозицій і рекомендацій в парламенти і до урядув обох країн стосовно створення сприятливих законодавчих умов для їх поглиблення.

           

Стаття 2. Склад Асамблеї

Асамблея формується з делегацій від Верховної Ради України та Сейму і Сенату Республіки Польща в кількості:

від української сторони -  20 народних депутатів України;

від польської сторони - 16 депутатів Сейму і 4 сенаторів. 

Верховна Рада України та Сейм і Сенат Республіки Польща обирають делегації до Асамблеї на час своєї каденції при дотриманні принципу представлення різних парламентських фракцій відповідно до їх численності. Процедура формування парламентських делегацій, включаючи обрання керівників делегацій і їх заступників, та відкликання депутатів з їх складу відбувається згідно з внутрішніми процедурами і правилами парламентів кожної із сторін.

 

Стаття 3. Пленарні сесії Асамблеї

Асамблея проводить свою роботу у формі пленарних сесій. Пленарні сесії скликаються Президією Асамблеї як правило не менше одного разу на рік по черзі в Україні та в Республіці Польща. Президія Асамблеї повинна інформувати членів Асамблеї про термін, місце i порядок денний сесії не менше ніж за 30 днів до її відкриття.

Пленарну Сесію відкриває член Президії Асамблеї від приймаючої сторони. Засідання Асамблеї проводять члени Президії Асамблеї по черзі.

Пленарна Сесія вважається правомочною, якщо в її роботі беруть участь не менше половини членів Асамблеї від кожної із сторін.

На вимогу не менше 15 членів Асамблеї може бути скликана позачергова (надзвичайна) пленарна сесія. У цьому разі Президія Асамблеї має інформувати членів Асамблеї про термін, місце і порядок денний сесії не менш ніж за 14 днів до її початку.

У роботі пленарних сесій можуть брати участь інші особи, а зокрема депутати Верховної Ради України та Сейму і Сенату Республіки Польща, які є членами депутатських груп - українсько-польської і польсько-української, інші депутати, співробітники дипломатичних служб, інших державних органів та неурядових організацій сторін, а також представники міжнародних інституцій і організацій, члени парламентів інших держав.

Запрошені Президією Асамблеї особи мають право виступати в ході засідання Асамблеї.

           

Стаття 4. Прийняття рішень в Асамблеї

З питань ухвалення Статуту, порядку денного, а також стосовно інших питань, Асамблея приймає рішення шляхом голосування. Процедура голосування визначається окремими рішеннями Асамблеї.

Рішення Асамблеї набирає чинності, якщо воно знайшло підтримку простої більшості кожної із сторін.

           

Стаття 5. Документи Асамблеї

Проекти документів, призначених для розгляду в Асамблеї, мають право вносити члени Президії, або 5 членів Асамблеї.

Асамблея ухвалює Статут Асамблеї, а також приймає документи з питань, віднесених Статутом до напрямів її діяльності.

Асамблея може приймати такі документи:

1) заяви, в яких викладається позиція Асамблеї з певного питання;

2) декларації, в яких містяться зобов’язання Асамблеї щодо здійснення певних дій;

3) звернення на адресу парламентів та інших органів державної влади обох країн, які закликають згадані органи до реалізації певних дій, ініціатив або завдань;

4) рішення (постанови), які містять рекомендації і пропозиції до парламентів та інших органів державної влади обох країн, а також до міжнародних інституцій.

Прийняті Асамблеєю документи підписують керівники обох делегацій або їх заступники.

Рішення Асамблеї доводяться до відома Верховної Ради України та Сейму і Сенату Республіки Польща, а при необхідності вносяться на розгляд парламентів та органів виконавчої влади обох держав у відповідності з їх внутрішніми правилами та процедурами.

           

Cтаття 6. Нагороди та відзнаки

Шляхом окремих ухвал Асамблея може надавати з власної ініціативи нагороди та відзнаки особам, установам і організаціям за досягнення у розвитку дружби та співпраці України та Республіки Польща.

 

Стаття 7. Організація роботи Асамблеї

Протягом пленарної сесії Асамблеї ведуться аудіозапис та протокол, який складається українською і польською мовами.

Протокол засідання Асамблеї – це скорочений запис про перебіг засідання, а також додатки з повними текстами документів з оголошеними внесками i іншими матеріалами, які розглядалися на засіданні. Протокол, до якого не було зауважень Президії Асамблеї та поправок, вважається прийнятим. Протокол підписує головуючий на засіданні член Президії Асамблеї.

           

Стаття 8. Офіційні мови Асамблеї

Офіційними мовами Асамблеї є  українська та польська мови.

Засідання Асамблеї синхронно перекладаються на українську та польську мови.

Документи Асамблеї складаються українською та польською мовами.

           

Стаття 9. Президія Асамблеї

Президія Асамблеї координує діяльність Асамблеї між пленарними сесіями.

До складу Президії Асамблеї входять керівники делегацій від Верховної Ради  України та від Сейму і Сенату Республіки Польща, а також їх заступники.

Звіт про діяльність Президії Асамблеї розглядається на черговій пленарній сесії.

Член Президії Асамблеї, що головує на пленарній сесії:

1) веде засідання Асамблеї;

2) організовує підготовку питань до розгляду на засіданні;

3) забезпечує дотримання цього Статуту;

4) інформує парламенти обох країн про засідання Асамблеї.

 

Стаття 10. Комісії Асамблеї

В рамках Асамблеї можуть функціонувати комісії, які створюються в разі необхідності тобто ad hoc,   для:

1) підготовки та попереднього розгляду питань, які виносяться на пленарні сесії Асамблеї;

2) опрацювання висновків з питань, що вносяться Асамблеєю або її Президією.

Рішення про створення і ліквідацію комісій приймаються Асамблеєю. Мета, засади та порядок діяльності комісій визначаються Асамблеєю.

Делегації Верховної Ради України та Сейму і Сенату Республіки Польща призначають до складу комісії однакову кількість своїх членів, але не більше ніж по 6 представників від кожної із сторін.

Перше засідання комісії скликає та проводить один з членів Президії Асамблеї. На ньому обираються співголови від кожної із сторін, які на зміну ведуть засідання.

Положення про діяльність комісії та рішення комісії приймаються простою більшістю голосів за умови присутності не менше половини членів комісії від кожної із сторін.

На засідання комісії співголови можуть запросити членів Асамблеї, експертів та інших осіб, які не є членами комісії.

До роботи в комісіях можуть залучатися депутати Верховної Ради України та Сейму і Сенату Республіки Польща, які є членами депутатських груп - українсько-польської і польсько-української. При цьому вони не матимуть право голосу при прийнятті рішень комісії.

 

Стаття 11. Секретаріат Асамблеї

Для забезпечення поточної діяльності Асамблеї створюється Секретаріат Асамблеї, який підпорядковується Президії Асамблеї.

До складу Секретаріату Асамблеї входять відповідальні секретарі делегацій, по одному від кожної делегації, та допоміжний персонал, чисельність якого визначається з урахуванням потреб кожної з делегацій.

 

Стаття 12. Фінансування діяльності Асамблеї

Діяльність Асамблеї фінансується окремо Верховною Радою України  та Сеймом і Сенатом Республіки Польща.

Витрати на проведення пленарної сесій Асамблеї несе парламент тієї країни, на території якої ця сесія проводиться.

 

Стаття 13. Затвердження Статуту Асамблеї. Внесення змін до Статуту Асамблеї

Статут Асамблеї затверджується на пленарній сесії Асамблеї. Він вважається прийнятим, якщо за нього проголосує не менше ніж 2/3 членів Асамблеї від кожної із сторін, присутніх на пленарній сесії Асамблеї. Статут Асамблеї  набуває чинності з моменту його затвердження.

Зміни до Статуту Асамблеї можуть бути внесені на пленарній сесії Асамблеї на вимогу кожної із сторін або Президії Асамблеї. Зміни вважатимуться прийнятими, якщо за них проголосує не менше ніж 2/3 членів Асамблеї від кожної із сторін, присутніх на пленарній сесії Асамблеї.