Новини

18 вересня 2021, 07:25

Голова Верховної Ради: У питанні деолігархізації важлива не лише назва закону, а й підходи

докладніше
17 вересня 2021, 20:04

Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики рекомендує прийняти у другому читанні та в цілому законопроект щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень

докладніше
17 вересня 2021, 17:00

У «Відомостях Верховної Ради України» опубліковано Закон «Про корінні народи України»

докладніше
17 вересня 2021, 16:45

Голова Комітету з питань інтеграції України до ЄС Іванна Климпуш-Цинцадзе провела зустріч з єврокомісаром з питань навколишнього середовища Віргінюсом Сінкєвічусом

докладніше
17 вересня 2021, 15:41

Комітет з питань національної безпеки, оборони та розвідки рекомендує Верховній Раді прийняти у другому читанні і в цілому законопроект про запобігання загрозам національній безпеці, пов'язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну або політичну вагу в суспільному житті (олігархів)

докладніше
17 вересня 2021, 15:07

Руслан Стефанчук обговорив із керівництвом Міністерства фінансів США реформи в економічній та фінансовій сферах

докладніше
17 вересня 2021, 14:00

Комітет з питань інтеграції України до Євросоюзу провів за участі Консультативної місії ЄС виїзне засідання в Ужгороді

докладніше
17 вересня 2021, 12:28

Руслан Стефанчук: Регулювання організаційно-правової структури суб’єктів господарювання має бути абсолютно чітким

докладніше
17 вересня 2021, 11:23

Стан виконання рішень міжнародних судів, Конституційного Суду та інших судів щодо соціальних виплат громадянам України обговорено на слуханнях у Комітеті з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів

докладніше
17 вересня 2021, 10:29

Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроект щодо упорядкування окремих питань співробітництва територіальних громад

докладніше
16 вересня 2021, 18:02

Питання екологічного порядку денного Верховної Ради України та адаптації законодавства України до законодавства ЄС обговорювались підчас зустрічі з представниками Європейської Комісії

докладніше
16 вересня 2021, 16:00

ТСК з розслідування випадків та причин порушення прав дитини під час здійснення децентралізації повноважень з питань охорони дитинства, реформування системи закладів інституційного догляду ініціюватиме створення Державної служби України у справах дітей

докладніше
16 вересня 2021, 14:33

«Жінки повинні стати невід’ємною частиною стратегії та керівництва процесами відновлення країни після пандемії COVID-19», – Олена Кондратюк

докладніше
16 вересня 2021, 10:41

Руслан Стефанчук розповів, як оцінюватиметься ефективність прийнятих законів

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Децентралізація влади
25 грудня 2014, 13:35

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Верховна Рада України прийняла за основу проект закону про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України (щодо податкової реформи) з урахуванням пропозицій Комітету з питань податкової та митної політики

 

Законопроектом з метою покращення умов ведення бізнесу в Україні, підвищенням показників України в міжнародних рейтингах, збільшення бюджетних надходжень пропонується внести зміни до Податкового кодексу України, запровадження яких дозволить досягти: зменшення витрат підприємств на визначення податкових зобов'язань і складання податкової звітності та держави - на адміністрування податків; усунення недоліків діючого законодавства, які дозволяють великим платникам отримувати податкові вигоди; спрощення виконання податкового обов'язку малим бізнесом, зменшення податкового навантаження на малий бізнес тощо.

Проектом, зокрема, пропонується скоротити кількість податків та зборів з 22 до 9.

Проектом щодо податку на прибуток передбачається:

розраховувати об'єкт оподаткування на підставі даних бухгалтерського обліку шляхом коригування фінансового результату до оподаткування, визначеного у фінансовій звітності, на різниці, які збільшують або зменшують фінансовий результат до оподаткування, щодо амортизації необоротних активів, резервів (забезпечень) та фінансових операцій;

скасувати 32 обмеження по врахуванню витрат, що покращить інвестиційний клімат в країні;

податкові різниці визначатимуть платники податку на прибуток, що мають дохід більше 20 млн. грн. на рік, або 5% від загальної кількості платників. Тобто, 95% платників податку можуть визначати податок на прибуток підприємств за даними фінансової звітності без визначення різниць.

Проектом щодо податку на доходи фізичних осіб пропонується:

для заможних громадян запровадити разове ("нульове") декларування доходів, майна та фінансового стану, в тому числі одержаних з порушенням законодавства України з питань оподаткування, валютного регулювання (формування "вхідного" залишку для подальшого контролю видатків);

декларування добровільне - обов'язковість не передбачається;

для громадян, які не подадуть декларацію задекларованими вважатимуться вартість активів у розмірі 200 тисяч гривень та вартість інших активів, які зареєстровані у встановленому законодавством порядку станом на 1 січня 2015 року;

при декларуванні готівкових коштів у сумі понад 200 тисяч гривень такі кошти мають бути внесені на рахунки в банки до дня подання декларації та зберігатись на них не менше року з дня внесення на банківський рахунок;

у разі порушення строків перебування таких коштів на рахунках в банках фізична особа повинна протягом місяця з дня зняття коштів з банківських рахунків сплатити до бюджету 3 відсотки від знятої суми;

у разі декларування готівки у сумі понад 200 тисяч гривень без внесення на банківські рахунки, фізична особа протягом місяця з дня завершення терміну здійснення разового декларування (31 жовтня 2015 року) повинна сплатити до бюджету 3 відсотки від задекларованої суми;

запровадити оподаткування великих заробітних плат шляхом зміни шкали оподаткування (в розрахунку на місяць):

          15% - для доходів до 10 мінімальних заробітних плат;

          20% - для доходів понад 10 МЗП (з суми перевищення);

       підвищити ставку податку для пасивних доходів (процентів, інвестиційного прибутку, роялті) з 15% до 20%;

       зберегти на 2015 рік чинне обмеження стандартної податкової соціальної пільги у розмірі 50 відсотків прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року;

       вирівнювання ставок оподаткування для заробітної плати шахтарів;

       вирівнювання навантаження щодо доходів у вигляді спадщини вартість якої перевищує 1 млн. грн., яку отримують особи першого ступеня споріднення (з суми перевищення);

       знизити діючий поріг оподаткування пенсій з десяти тисяч гривень на місяць до трьох розмірів МЗП, та оподатковувати суму перевищення за ставкою 15%.

Законопроектом пропонується продовжити до 31 грудня 2017 року включно дію норм щодо звільнення від оподаткування ПДВ операцій з постачання на митній території України та вивезення в митному режимі експорту зернових та технічних культур за винятком с/г підприємств-виробників.

Проектом також вносяться зміни щодо справляння акцизного збору, рентної плати, місцевих податків тощо.

Законопроект передбачає спрощення системи оподаткування, обліку та звітності та внесення змін до Податкового кодексу, Кодексу України про надра, Водного і Лісового кодексів, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального, Кримінально-процесуального, Цивільного кодексів, Кодексу адміністративного судочинства, Бюджетного кодексу та низки законів.

За пропозицією Комітету з питань податкової та митної політики, з тексту законопроекту запропоновано виключити такі положення:

пункт 27 розділу I законопроекту щодо внесення до пунктів 95.3 і 95.4  статті 95 (стосовно безспірного стягнення коштів з рахунків та готівки);

у пункті 37 розділу I законопроекту абзац другий нової редакції підпункту 140.5.6 пункту 140.5 статті 140 (стосовно обмеження віднесення на витрати 30% вартості придбаних товарів, робіт, послуг у платників єдиного податку з податку на прибуток);

пункт 9 розділу I законопроекту (щодо методу контролю за витратами та доходами платників податків-фізичних осіб), у пункті 38 розділу I законопроекту щодо доповнення новим підпунктом 164.2.20 (стосовно доходів, визначених за непрямими методами), у пункті 40 в абзаці восьмому розділу I законопроекту (щодо змін до пункту 167.3 статті 167) слова "щодо доходів, визначених за методом контролю за витратами та доходами платника податків"; у пункті 42 розділу I законопроекту щодо виключення підпункту "б" пункту 176.2 та доповнення  новим пунктом 176.3 (стосовно подання звітності про здійснені покупки більше 25 тис. гривень), у пункті 123 розділу I законопроекту щодо доповнення розділу XX "Перехідні положення" новим підрозділом 92 (стосовно особливостей одноразового декларування коштів, майна та валютних цінностей), доповнення підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" новим пунктом 28 (стосовно застосування статті 392), підпункт "в" підпункту 5, підпункт 6 пункту 2 розділу II законопроекту (стосовно звільнення від відповідальності при одноразовому декларуванні);

у пункті 40 розділу I законопроекту щодо нової редакції пункту 167.5 та доповнення новим пунктом 167.6 (стосовно пасивних доходів);

у пункті 41 абзаци тридцять сьомий-тридцять дев'ятий розділу I законопроекту щодо змін до підпунктів 174.2.1 і 174.2.2 пункту 174.2 статті 174 (стосовно оподаткування спадщини, вартість якої перевищує 1 млн. гривень, отриманої спадкоємцями першої черги);

пункт 86 розділу I законопроекту (стосовно нової редакції податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) та повернення до чинної редакції цього податку;

у пункті 115 розділу I законопроекту щодо нової редакції пункту 296.10 статті 296 (стосовно застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку), у пункті 123 розділу I законопроекту щодо доповнення підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" новим пунктом 27 (стосовно звільнення від перевірок порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій) та підпункт 19 розділу II законопроекту (стосовно внесення змін до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг");

у пункті 123 абзаци сьомий-дванадцятий щодо доповнення пунктом 152 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" розділу I законопроекту (стосовно обмежень з відшкодування податку на додану вартість);

у пункті 123 розділу I законопроекту щодо виключення підрозділу 6 розділу XX "Перехідні положення" (стосовно особливостей справляння земельного  податку), крім пункту 1 цього підрозділу (стосовно надання пільги по земельному податку суб'єктам космічної діяльності);

положення розділу I законопроекту щодо системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

Законопроект зареєстровано за №1578.