Новини

07 серпня 2020, 11:03

Комітет з питань аграрної та земельної політики протягом третьої сесії підготував ряд законів щодо земельних питань, зокрема, про обіг земель сільськогосподарського призначення

докладніше
07 серпня 2020, 10:05

Огляд головних тем «Голосу України» від 7 серпня

докладніше
07 серпня 2020, 09:15

У «Відомостях Верховної Ради України» опубліковано Закон про вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві

докладніше
06 серпня 2020, 16:57

Комітет з питань економічного розвитку впродовж третьої сесії опрацював і подав на розгляд Верховної Ради України 35 законопроєктів

докладніше
06 серпня 2020, 09:54

Огляд головних тем «Голосу України» від 6 серпня

докладніше
05 серпня 2020, 18:16

Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики протягом другої та третьої сесії підготував пакет законопроєктів щодо державної підтримки сфери культури, креативних індустрій, туризму

докладніше
05 серпня 2020, 09:49

Огляд головних тем «Голосу України» від 5 серпня

докладніше
04 серпня 2020, 15:34

Комітет з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів за період третьої сесії провів 42 засідання, на яких розглянув 420 законопроектів та інших питань

докладніше
03 серпня 2020, 17:31

Завершено навчальний курс з підвищення комунікаційної спроможності комітетів Верховної Ради України

докладніше
03 серпня 2020, 17:30

На засіданні Тимчасової спеціальної комісії з питань захисту прав інвесторів ухвалено рішення щодо подальшого реагування на звернення представників бізнесу

докладніше
03 серпня 2020, 10:42

Комітет з питань молоді і спорту протягом третьої сесії продовжував законодавчу роботу у сфері державної молодіжної політики, національно-патріотичного виховання дітей та молоді, державної політики у сфері фізичної культури і спорту, а також забезпечення парламентського контролю за дотриманням законодавства України

докладніше
03 серпня 2020, 09:34

Проєкт ЄС-ПРООН з парламентської реформи провів тренінг з мистецтва презентації для працівників Апарату Верховної Ради України

докладніше
01 серпня 2020, 07:00

Привітання Голови Верховної Ради України з Днем Повітряних Сил Збройних Сил України

докладніше
31 липня 2020, 15:46

До 30-ї річниці незалежності України плануємо розробити оновлений брендинг Верховної Ради України, - Олена Кондратюк

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Децентралізація влади
08 липня 2020, 11:30

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Комітет з питань інтеграції України з Європейським Союзом розглянув ряд законопроектів, що належать до пріоритетних сфер адаптації законодавства України до законодавства ЄС

Комітет з питань інтеграції України з Європейським Союзом на своєму засіданні 7 липня розглянув понад 10 законопроектів, які пропонують внести зміни до законодавства, що регулює сферу праці, діяльність Антимонопольного комітету, а також Національного антикорупційного бюро України.

Такими, що не суперечать міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, Комітет визнав законопроекти:

- «Про внесення змін до Закону України «Про Антимонопольний комітет України» щодо збільшення кількості державних уповноважених та забезпечення роботи органу оскарження» (№3779). Документ пропонує збільшити з восьми до дванадцяти осіб склад Колегії з розгляду скарг АМКУ. Автори проекту аргументують це тим, що нинішня Колегія перевантажена кількістю скарг щодо порушень у процедурах закупівель. За висновком Комітету, проект не суперечить зобов’язанням України у сфері євроінтеграції;

- «Про внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" щодо запровадження електронної форми виконавчого документу) №3707, який пропонує внести зміни до Закону, щоб дозволити видавати виконавчі документи, зокрема, постанови про адміністративні правопорушення, — в електронній формі. Комітет у своєму висновку вказав, що цей документ не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, але потребує доопрацювання з метою врахування положень І Додатку до Рекомендації Ради Європи щодо виконання рішень адміністративних і судових органів у галузі адміністративного права (Recommendation CM 2003/16), яким визначено, що приватні особи, щодо яких рішення підлягає примусовому приведенню у виконання, мають бути повідомлені про застосування примусового виконання і про його підстави;

- «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо забезпечення рівних можливостей матері та батька на догляд за дитиною» (№3695). Проект пропонує усунути дискримінацію щодо чоловіків і забезпечити рівні можливості із догляду за дитиною до трьох років обом батькам. За висновком Комітету, він не суперечить зобов’язанням України, відповідно до Угоди про асоціацію та праву ЄС. Такий самий висновок Комітету отримав і альтернативний законопроект №3695-1;

- «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо усунення суперечностей та уточнення визначення лізингової (орендної) операції» №3601. Комітет ухвалив висновок, що документ не суперечить праву ЄС.

Комітет розглянув також законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України» (щодо приведення цього закону у відповідність до чинних норм антикорупційного законодавства України)» (№3180) та чотири альтернативних до нього.

Основним проектом пропонується надати Верховній Раді України право звільняти Директора Національного антикорупційного бюро, якщо його було притягнуто до відповідальності за адміністративне правопорушення. Комітет ухвалив висновок, що документ не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції.

Проект Закону № 3180-1, за висновком Комітету, також не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції. Водночас проект Закону № 3180-2, який пропонує уточнити формулювання переліку підстав для звільнення Директора НАБУ, на думку Комітету, за своєю метою не суперечить цілям Угоди про асоціацію, проте не відповідає положенням статті 17 Регламенту (ЄС, ЄВРАТОМ) № 883/2013. Такий самий висновок отримав законопроект № 3180-3. Останній, за висновком Комітету, також не відповідає положенням Рішення Європейського Парламенту 2005/684. Проект Закону № 3180-4, на думку членів Комітету, не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції.