Новини

07 серпня 2020, 11:03

Комітет з питань аграрної та земельної політики протягом третьої сесії підготував ряд законів щодо земельних питань, зокрема, про обіг земель сільськогосподарського призначення

докладніше
07 серпня 2020, 10:05

Огляд головних тем «Голосу України» від 7 серпня

докладніше
07 серпня 2020, 09:15

У «Відомостях Верховної Ради України» опубліковано Закон про вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві

докладніше
06 серпня 2020, 16:57

Комітет з питань економічного розвитку впродовж третьої сесії опрацював і подав на розгляд Верховної Ради України 35 законопроєктів

докладніше
06 серпня 2020, 09:54

Огляд головних тем «Голосу України» від 6 серпня

докладніше
05 серпня 2020, 18:16

Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики протягом другої та третьої сесії підготував пакет законопроєктів щодо державної підтримки сфери культури, креативних індустрій, туризму

докладніше
05 серпня 2020, 09:49

Огляд головних тем «Голосу України» від 5 серпня

докладніше
04 серпня 2020, 15:34

Комітет з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів за період третьої сесії провів 42 засідання, на яких розглянув 420 законопроектів та інших питань

докладніше
03 серпня 2020, 17:31

Завершено навчальний курс з підвищення комунікаційної спроможності комітетів Верховної Ради України

докладніше
03 серпня 2020, 17:30

На засіданні Тимчасової спеціальної комісії з питань захисту прав інвесторів ухвалено рішення щодо подальшого реагування на звернення представників бізнесу

докладніше
03 серпня 2020, 10:42

Комітет з питань молоді і спорту протягом третьої сесії продовжував законодавчу роботу у сфері державної молодіжної політики, національно-патріотичного виховання дітей та молоді, державної політики у сфері фізичної культури і спорту, а також забезпечення парламентського контролю за дотриманням законодавства України

докладніше
03 серпня 2020, 09:34

Проєкт ЄС-ПРООН з парламентської реформи провів тренінг з мистецтва презентації для працівників Апарату Верховної Ради України

докладніше
01 серпня 2020, 07:00

Привітання Голови Верховної Ради України з Днем Повітряних Сил Збройних Сил України

докладніше
31 липня 2020, 15:46

До 30-ї річниці незалежності України плануємо розробити оновлений брендинг Верховної Ради України, - Олена Кондратюк

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Децентралізація влади
30 червня 2020, 17:49

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Комітет з питань антикорупційної політики рекомендує Верховній Раді прийняти за основу проект Закону про упорядкування окремих питань захисту викривачів

Засідання Комітету з питань антикорупційної політики відбулося сьогодні, 30 червня.

Члени Комітету розглянули проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо упорядкування окремих питань захисту викривачів» (№3450), яким пропонується внести зміни до Закону "Про запобігання корупції", що створять правову основу для здійснення повідомлень викривачів через Єдиний портал повідомлення, що сприятиме належному та якісному упорядкуванню процедури розгляду повідомлень про корупцію.

Також проектом пропонується внести низку взаємоузгоджених змін до Закону "Про запобігання корупції", Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України, які гарантуватимуть реалізацію права викривачів на захист у судах з боку адвокатів системи безоплатної правової допомоги.

Як повідомила голова Комітету з питань антикорупційної політики Анастасія Радіна: «Даний законопроект має спростити і оптимізувати роботу із повідомленнями і перевірками інформації, наведеної в повідомленнях викривачів щодо можливої корупції».

За її словами, згідно із Законом "Про запобігання корупції", регулярні канали повідомлення про корупційні дії мали би створити всі органи влади, але це потребує великих витрат з державного бюджету. Замість цього пропонується створити так званий Єдиний портал повідомлень про корупцію, з яким матимуть можливість в цілодобовому вільному доступі працювати, як викривачі, так і уповноважені суб’єкти із запобігання корупції в різних органах. Таке рішення дозволить зекономити бюджетні кошти.

Окрім того, НАЗК просить розглянути можливість звільнити їх від обов’язку вступати в судові справи на боці викривача або третьої особи, через недостатню кількість працівників для виконання таких функцій в масштабах країни. Законопроектом пропонується передати дану функцію системі безоплатної юридичної допомоги.

Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти проект Закону №3450 за основу, передбачивши можливість внесення змін до Закону "Про запобігання корупції", що стосуються вдосконалення захисту викривачів, але не передбачені у редакції першого читання.

Народні депутати розглянули проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про запобігання корупції" (№3524), який приводить положення Податкового кодексу у відповідність до Закону «Про запобігання корупції». Зокрема, передбачено внесення змін до статей 179 та 342 Кодексу в частині зазначення правильної назви Закону «Про запобігання корупції», проведення спеціальної перевірки, уніфікації термінології.

Також був розглянутий проект Закону «Про внесення змін до Митного кодексу України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про запобігання корупції" (№3525), яким пропонуються подібні до попереднього законопроекту зміни внести до Митного кодексу.

Комітет визнав обидва законопроекти такими, що відповідають вимогам антикорупційного законодавства і не містять корупційних ризиків та рекомендує головному Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти їх за основу.

Члени Комітету розглянули ряд законопроектів на предмет відповідності вимогам антикорупційного законодавства.

За підсумками обговорення були визнані такими, що відповідають вимогам антикорупційного законодавства наступні проекти законів: №№ 3558 (із зауваженням щодо необхідності фінансово-економічного обґрунтування і рекомендацію чіткіше прописати вимоги щодо цільового використання товарів, що ввозяться; 2367-1 і 2367-2 (із пропозиціями чіткіше прописати критерії та процедуру зменшення екологічного податку); 2464 (із зауваженням про необхідність чіткіше прописати критерії та процедуру зменшення екологічного податку); 2465; 2604 (із зауваженням щодо необхідності фінансово-економічного обґрунтування); 3498 (із зауваженням, щодо необхідності уточнення видів сприяння меценатам спорту); 3498-1 (із зауваженнями, щодо необхідності уточнення видів сприяння меценатам спорту та узгодження проекту із Виборчим кодексом в частині політичної агітації); 2201 (із рекомендацією передбачити механізм відновлення втрачених водійських посвідчень особами, які не навчалися в автошколі); 3550 (із зауваженням щодо визначення механізму цільового використання орендованого майна);

Таким, що не відповідає вимогам антикорупційного законодавства визнано проект Закону «Про внесення змін до Закону України "Про громадські об'єднання" (№2442), оскільки він не відповідає нормам Конституції України щодо засновників громадських об'єднань. Комітет з питань антикорупційної політики підтримав рішення головного Комітету відправити даний законопроект на доопрацювання.

Проект Закону «Про харчування у закладах загальної середньої освіти» (№2664) також визнано таким, що містить корупційні ризики в частині нечітких критеріїв відбору учасників закупівель.

Комітет розглянув питання щодо кваліфікаційного відбору кандидатів на представників від Верховної Ради України до складу конкурсної комісії з відбору кандидата на посаду Голови Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів.

Як повідомила Анастасія Радіна, на оголошений Комітетом конкурс вчасно подали документи вісім осіб і одна - за межами встановленого строку.

Комітет прийняв рішення запросити вісім претендентів на співбесіду, яка відбудеться у середу, 1 липня. Водночас, народні депутати не допустили на співбесіду Романа Солодкого, який невчасно подав документи, а також, за офіційною інформацією наданою АРМА, має потенційний конфлікт інтересів.