Новини

15 лютого 2019, 18:04

А.Парубій: «Не було б України, якби не така підтримка Литви на шляху нашої незалежності і на шляху до Євросоюзу"

докладніше
15 лютого 2019, 17:29

Андрій Парубій взяв участь у церемонії відкриття Порталів Акта проголошення незалежності України та Конституції України у Верховній Раді України

докладніше
15 лютого 2019, 16:50

Андрій Парубій: Втручання Росії у виборчий процес в Україні вже відбувається у всіх сферах

докладніше
15 лютого 2019, 15:37

Андрій Парубій: Цивілізований світ має спільно протистояти російській агресії

докладніше
15 лютого 2019, 15:35

Сироїд: Європа без України не є дійсною. Доки не буде цього розуміння, будемо в небезпеці

докладніше
15 лютого 2019, 15:17

Комітет з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування провів у місті Львів круглий стіл на тему: "Впровадження Закону України "Про співробітництво територіальних громад": стан та перспективи розвитку"

докладніше
15 лютого 2019, 14:24

Андрій Парубій: Закон про мову планується до розгляду у Верховній Раді наступного пленарного тижня, а Виборчий кодекс - протягом поточної сесії

докладніше
15 лютого 2019, 12:19

Андрій Парубій підписав Розпорядження про створення Офісу парламентської реформи

докладніше
15 лютого 2019, 11:29

Андрій Парубій: Ефективна імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом є основним елементом європейської інтеграції України

докладніше
15 лютого 2019, 11:20

Ганна Гопко: «Заходи до п’ятої річниці Майдану покликані подати сигнали міжнародній спільноті про боротьбу України з російською збройною агресією і обговорити подальші плани у протистоянні викликам та загрозам»

докладніше
15 лютого 2019, 10:04

У Верховній Раді відбулася зустріч народних депутатів з представниками місії Європейської конфедерації профспілок

докладніше
15 лютого 2019, 09:30

Комітет з питань охорони здоров’я закликає ЗМІ активно долучитися до інформування населення про захворюваність на кір

докладніше
15 лютого 2019, 09:25

Огляд головних тем «Голосу України» від 15 лютого

докладніше
14 лютого 2019, 17:53

Народні депутати продовжують опікуватися "Охматдитом"

докладніше

Канал Рада 

Програма стажування молоді в Апараті Верховної Ради України

Програма стажування молоді в Апараті Верховної Ради України у 2019 році 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Конкурсна комісія з добору кандидатів на посади членів НКРЕКП Портал відкритих даних
Децентралізація влади
11 вересня 2018, 10:22

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Комітет рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроект щодо забезпечення оздоровчими заходами та встановлення ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування залежно від розміру бази нарахування

 

Законопроектом №8322 пропонується внести зміни до Основ законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та передбачити надання застрахованим особам та членам їх сімей послуг з медичної реабілітації, санаторно-курортного лікування та оздоровчих заходів.

Проектом також пропонується внести зміни до Закону «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» з метою збільшення максимальної величину бази нарахування єдиного внеску з п’ятнадцяти до двадцяти п’яти розмірів мінімальної заробітної плати, а також встановлення регресивної шкали єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у разі, якщо база нарахування єдиного внеску перевищує максимальну величину бази нарахування єдиного внеску, встановлену цим Законом.

Автори законопроекту вважають, що його прийняття сприятиме організації лікування та оздоровлення громадян, що у свою чергу, сприятиме зменшенню видатків на матеріальне забезпечення у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, зниженню росту захворюваності та збереженню трудового потенціалу країни.

В ході обговорення законопроекту члени Комітету з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення зазначили, що до прийняття Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов'язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» від 28.12.2014 №77 Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності здійснював забезпечення таких оздоровчих заходів як: оплата путівок на санаторно-курортне лікування застрахованим особам та членам їх сімей, до дитячих оздоровчих закладів, утримання санаторіїв-профілакторіїв, надання соціальних послуг у позашкільній роботі з дітьми (утримання дитячо-юнацьких спортивних шкіл) тощо.

Прийнятим Законом ці види соціальних послуг, що надавалися за рахунок коштів Фонду, було скорочено. На сьогодні Законом передбачено здійснювати лише оплату лікування в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортного закладу після перенесених захворювань і травм.

Уряд пропонуючи скорочення таких видів соціальних послуг, як часткове фінансування санаторіїв-профілакторіїв, санаторно-курортне лікування, фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також придбання дитячих новорічних подарунків, які здійснювалися за рахунок коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, мотивував своє рішення тим, що витрати на них не пов'язані із настанням страхового випадку та по суті є витратами нестрахового характеру.

Під час обговорення зазначалося, що Комітетом вже було розглянуто низку законопроектів, спрямованих на врегулювання порушених питань. За результатами їх розгляду Комітет підтримав законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо надання соціальних послуг) № 2245 та рекомендував Верховній Раді прийняти його за основу.

Народні депутати звернули увагу на те, що реалізація норм законопроекту потребуватиме додаткових витрат Фонду соціального страхування, що в свою чергу, може призвести до необхідності збільшення видатків державного бюджету для компенсації дефіциту бюджету Фонду.

Проте, автором проекту не подано фінансово-економічного обґрунтування (включаючи відповідні розрахунки) щодо обсягу додаткових витрат бюджету Фонду.

Члени Комітету також зазначили, що за висновком Міністерства фінансів, реалізація законопроекту у частині запровадження регресивної шкали нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на базу, що перевищує максимальну її величину, призведе до втрат доходів місцевих бюджетів.

На думку народних депутатів, положення законопроекту потребують додаткового уточнення та редакційного опрацювання з урахуванням вимог нормопроектувальної техніки.

Водночас, за результатами обговорення законопроекту Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти його за основу.