Новини

07 серпня 2020, 11:03

Комітет з питань аграрної та земельної політики протягом третьої сесії підготував ряд законів щодо земельних питань, зокрема, про обіг земель сільськогосподарського призначення

докладніше
07 серпня 2020, 10:05

Огляд головних тем «Голосу України» від 7 серпня

докладніше
07 серпня 2020, 09:15

У «Відомостях Верховної Ради України» опубліковано Закон про вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві

докладніше
06 серпня 2020, 16:57

Комітет з питань економічного розвитку впродовж третьої сесії опрацював і подав на розгляд Верховної Ради України 35 законопроєктів

докладніше
06 серпня 2020, 09:54

Огляд головних тем «Голосу України» від 6 серпня

докладніше
05 серпня 2020, 18:16

Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики протягом другої та третьої сесії підготував пакет законопроєктів щодо державної підтримки сфери культури, креативних індустрій, туризму

докладніше
05 серпня 2020, 09:49

Огляд головних тем «Голосу України» від 5 серпня

докладніше
04 серпня 2020, 15:34

Комітет з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів за період третьої сесії провів 42 засідання, на яких розглянув 420 законопроектів та інших питань

докладніше
03 серпня 2020, 17:31

Завершено навчальний курс з підвищення комунікаційної спроможності комітетів Верховної Ради України

докладніше
03 серпня 2020, 17:30

На засіданні Тимчасової спеціальної комісії з питань захисту прав інвесторів ухвалено рішення щодо подальшого реагування на звернення представників бізнесу

докладніше
03 серпня 2020, 10:42

Комітет з питань молоді і спорту протягом третьої сесії продовжував законодавчу роботу у сфері державної молодіжної політики, національно-патріотичного виховання дітей та молоді, державної політики у сфері фізичної культури і спорту, а також забезпечення парламентського контролю за дотриманням законодавства України

докладніше
03 серпня 2020, 09:34

Проєкт ЄС-ПРООН з парламентської реформи провів тренінг з мистецтва презентації для працівників Апарату Верховної Ради України

докладніше
01 серпня 2020, 07:00

Привітання Голови Верховної Ради України з Днем Повітряних Сил Збройних Сил України

докладніше
31 липня 2020, 15:46

До 30-ї річниці незалежності України плануємо розробити оновлений брендинг Верховної Ради України, - Олена Кондратюк

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Децентралізація влади
04 червня 2018, 15:00

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

У «Відомостях Верховної Ради України» надруковано Постанову про звернення до ОБСЄ щодо спостереження на виборах президента РФ

Побачив світ черговий номер збірника нормативно-правових актів парламентського видавництва.

У № 22 надруковано Постанову Верховної Ради України «Про Звернення Верховної Ради України до Діючого головування в Організації з безпеки та співробітництва в Європі, Парламентської асамблеї Організації з безпеки та співробітництва в Європі та парламентів держав - учасниць Організації з безпеки та співробітництва в Європі щодо міжнародного спостереження Організації з безпеки та співробітництва в Європі на виборах Президента Російської Федерації 2018 року».

Зазначеною Постановою Верховна Рада України наголошує, що Організація з безпеки та співробітництва в Європі ніколи не ставила під сумнів територіальну цілісність України в її міжнародно визнаних державних кордонах та не приймала жодних рішень, що визнавали б зміну кордонів нашої держави внаслідок тимчасової окупації Російською Федерацією Автономної Республіки Крим та міста Севастополь.

У зв’язку з чим Верховна Рада України звертає увагу БДІПЛ ОБСЄ, ПА ОБСЄ та держав-учасниць ОБСЄ, що будь-яка інша інтерпретація з боку Міжнародної Спостережної місії БДІПЛ ОБСЄ та ПА ОБСЄ за підсумками спостереження за виборами президента Російської Федерації 18 березня 2018 року ситуації щодо статусу Автономної Республіки Крим і міста Севастополя, які є невід’ємною частиною території України в її міжнародно визнаних кордонах, є небезпечною і згубною для авторитету ОБСЄ спробою поставити знак рівності між протизаконними діями Російської Федерації як держави-агресора та зусиллями, яких докладає вся спільнота ОБСЄ для відновлення поваги до загальновизнаних "гельсінських принципів".

З огляду на задекларований у Заяві Міжнародної місії намір БДІПЛ ОБСЄ оприлюднити Остаточний звіт про спостереження за виборами президента Російської Федерації 18 березня 2018 року, Верховна Рада України закликає діюче головування в ОБСЄ та БДІПЛ ОБСЄ:

забезпечити відповідність Остаточного звіту засадам об’єктивності, незалежності, неупередженості та всеосяжності міжнародного спостереження за виборами, не допустивши тим самим дискредитації відповідних міжнародних стандартів;

відобразити в Остаточному звіті повну та об’єктивну оцінку факту незаконної організації виборчого процесу та голосування на території тимчасово окупованих Автономної Республіки Крим та міста Севастополя під час виборів президента Російської Федерації 18 березня 2018 року та його вплив на результати голосування загалом по Російській Федерації;

розробити чіткі стандарти оцінки виборів та реагування на виклики і загрози порушення міжнародних стандартів проведення демократичних виборів у випадках, пов’язаних з окупацією територій держав-учасниць ОБСЄ внаслідок збройної агресії та порушення їх територіальної цілісності.

У «Відомостях» опубліковано Закон України «Про забезпечення охорони та захисту прав інтелектуальної власності УЄФА під час проведення фіналу Ліги Чемпіонів УЄФА 2018 року та фіналу жіночої Ліги Чемпіонів УЄФА 2018 року в Україні».

Метою цього Закону є визначення системи основних заходів, спрямованих на створення належних умов для забезпечення охорони та захисту прав інтелектуальної власності УЄФА під час проведення в Україні фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018.

Вказаним Законом для забезпечення охорони комерційних прав та інтересів УЄФА, а також прав інтелектуальної власності УЄФА під час виключного періоду встановлюється заборона використання об’єктів інтелектуальної власності УЄФА, заборона паразитичного маркетингу (амбуш-маркетингу), заборона порушення принципу комерційної території та заборона продажу квитків неуповноваженими особами.

Встановлено, що продаж квитків на фінальні матчі Ліги чемпіонів УЄФА або Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018 неуповноваженою особою, у тому числі пропозиція неуповноваженої особи продати квиток, виставлення неуповноваженою особою квитка на продаж, рекламування неуповноваженою особою того, що квиток доступний для придбання, перепродаж або передача неуповноваженою особою квитків шляхом використання засобів вторинного перепродажу квитків, передача або поставка, або пропозиція щодо передачі або поставки квитка неуповноваженою особою, використання квитків неуповноваженою особою у різноманітних розіграшах для просування товарів чи послуг тягнуть за собою накладення штрафу від тридцяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією квитків.

Кабінету Міністрів України протягом трьох днів з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

У № 22 оприлюднено Постанову Верховної Ради України «Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до Закону України «Про житловий фонд соціального призначення»».

Зазначеною Постановою Верховна Рада України постановляє прийняти за основу проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про житловий фонд соціального призначення» № 7304, поданий Кабінетом Міністрів України.

Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства доопрацювати зазначений законопроект з урахуванням основних положень проекту Закону України про внесення змін до Закону України «Про житловий фонд соціального призначення» щодо захисту житлових прав внутрішньо переміщених осіб № 7304-1, в частині розширення кола осіб, які користуються правом взяття на соціальний квартирний облік, зауважень і пропозицій інших суб’єктів права законодавчої ініціативи та внести його на розгляд Верховної Ради України у другому читанні.

«Відомості» містять Постанову Верховної Ради України «Про проведення парламентських слухань на тему: «Реалізація в Україні міжнародних документів щодо запобігання антропогенним змінам клімату»», відповідно до якої постановляється провести 4 липня 2018 року о 15 годині в залі пленарних засідань Верховної Ради України парламентські слухання на тему: «Реалізація в Україні міжнародних документів щодо запобігання антропогенним змінам клімату».

Кабінету Міністрів України до 11 червня 2018 року підготувати та подати до Верховної Ради України тиражовані для народних депутатів України інформаційно-аналітичні матеріали з питання парламентських слухань та пропозиції до проекту їх рекомендацій, а також визначити доповідачів із зазначеного питання.

Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи здійснити необхідні заходи щодо організаційного та методичного забезпечення проведення парламентських слухань і внести проект їх рекомендацій.

У «Відомостях» опубліковано Постанову Верховної Ради України «Про прийняття за основу проекту Закону України про валюту». Зазначеною Постановою поставляється прийняти за основу проект Закону України про валюту № 8152, поданий Президентом України, з урахуванням того, валютне регулювання в Україні ґрунтується, зокрема на принципах:

свободи здійснення валютних операцій, що передбачає застосування обмежень і заходів захисту виключно з підстав та у порядку, визначених законом, з метою забезпечення стабільності фінансової системи і рівноваги платіжного балансу України, а також недопущення неправомірного і необґрунтованого втручання держави у валютні операції;

ризикоорієнтованості, прозорості, достатності та ефективності валютного регулювання, який реалізується шляхом спрямованості на забезпечення фінансової стабільності, економічного і соціального розвитку, відповідності запроваджуваних заходів захисту, строків їх застосування та обсягів пов’язаних з ними валютних обмежень існуючим масштабам і структурі системних ризиків, які загрожують фінансовій стабільності, а також пріоритетності ринкових інструментів валютного регулювання над адміністративними;

самостійності та ринковості валютного регулювання, що передбачає гнучкий валютний курс та незалежність Національного банку України у формуванні та реалізації валютної і монетарної політики у межах, визначених законом.

Механізм застосування відповідальності за порушення валютного законодавства передбачає, що у разі виявлення порушень валютного законодавства заходи впливу застосовуються у порядку здійснення валютного нагляду відповідно до цього Закону, інших актів валютного законодавства Національним банком України, державним органом, що реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до їх компетенції.

Комітету Верховної Ради України з питань фінансової політики і банківської діяльності доопрацювати зазначений законопроект з урахуванням зауважень і пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи та внести його на розгляд Верховної Ради України у другому читанні.

Окрім цього, у «Відомостях Верховної Ради України» опубліковано постанови Верховної Ради України «Про внесення змін до порядку денного восьмої сесії Верховної Ради України восьмого скликання», «Про направлення на повторне перше читання проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання питань авторського права і суміжних прав», «Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до статей 165 та 166 Податкового кодексу України», «Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо провадження господарської діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном», «Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення кредитування», «Про направлення на повторне перше читання проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту інвесторів від зловживань на ринках капіталу», «Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення зміни до статті 11 Закону України «Про управління об’єктами державної власності» щодо впорядкування процедури відчуження суб’єктами господарювання державного сектору економіки житла своїм працівникам», «Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до Земельного кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо стимулювання створення і розвитку сімейних фермерських господарств та припинення корупційних зловживань у сфері розпорядження землями державної та комунальної власності», «Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні» та «Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання створення та діяльності сімейних фермерських господарств».

«Відомості Верховної Ради України» у № 22 продовжують друкувати Зміни в адміністративно-територіальному устрої України, які відповідно до Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» і Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» стосуються перейменування населених пунктів України.

Довідково: Бюлетень «Відомості Верховної Ради України» видається відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації», статті 139 Регламенту Верховної Ради України, Указу Президента України «Про порядок офіційного оприлюднення нормативно-правових актів та набрання ними чинності».