Новини

07 червня 2020, 07:00

Привітання Голови Верховної Ради України Дмитра Разумкова з Днем Святої Трійці

докладніше
06 червня 2020, 14:02

Привітання Керівника Апарату Верховної Ради України Вячеслава Штучного з Днем журналіста

докладніше
06 червня 2020, 08:00

Привітання Голови Верховної Ради України Дмитра Разумкова з Днем журналіста

докладніше
05 червня 2020, 19:10

Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики підтримав законопроект щодо імплементації норм міжнародного кримінального та гуманітарного права

докладніше
05 червня 2020, 16:30

Підсумки роботи Верховної Ради України за тиждень 1 - 5 червня

докладніше
05 червня 2020, 15:16

Комітет з питань молоді і спорту рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроект про внесення змін до деяких законів України щодо сприяння розвитку фізичної культури і спорту

докладніше
05 червня 2020, 13:57

Ранкове пленарне засідання Верховної Ради України (відео)

докладніше
05 червня 2020, 12:35

Прийнято Закон «Про внесення змін до Кодексу України з процедур банкрутства»

докладніше
05 червня 2020, 12:25

Прийнято Закон "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо посилення відповідальності за невиконання законних вимог та перешкоджання діяльності народного депутата України, Рахункової палати, члена Рахункової палати, депутата місцевої ради"

докладніше
05 червня 2020, 12:03

Прийнято за основу проект Закону "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік""

докладніше
05 червня 2020, 10:04

Огляд головних тем «Голосу України» від 5 червня

докладніше
05 червня 2020, 09:40

Питання порядку денного, заплановані до розгляду на черговому пленарному засіданні 5 червня

докладніше
05 червня 2020, 09:34

На засіданні ТСК народні депутати заслухали питання про втрати державного бюджету України через «схеми» формування податкового кредиту на відшкодування ПДВ

докладніше
05 червня 2020, 09:00

Комітет з питань бюджету рекомендує взяти до відома звіт Кабінету Міністрів про виконання Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік»

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Децентралізація влади
10 лютого 2016, 12:15

 Інформаційне управління 

Комітет з питань запобігання і протидії корупції визнав таким, що не відповідає вимогам антикорупційного законодавства, проект Закону "Про детінізацію ринку азартних ігор та забезпечення доходами бюджету з метою виконання соціальних зобов'язань"

 

У Комітеті щодо цього надали такі коментарі:

Стаття 1 законопроекту №3632 не містить чіткого формулювання понять «лотерея», «участь в лотереї». Відсутність чіткого визначення може призвести до неоднакового тлумачення усіх термінів такого закону і подальшого вчинення корупційних правопорушень певними особами, тобто у поняття «лотереї» за бажанням можна включити і онлайн-ігри.

Корупційні ризики містять: пункт 15 частини 1 статті 7 Закону «Повноваження Уповноваженого органу», яким цей орган наділяється такими повноваженнями, як: «може встановлювати вимоги до розміру відсотка виграшу…..». Не регламентується адміністративна процедура щодо методів і способів встановлення вказаних вимог і виключення застосування їх вибірково через конфлікт інтересів чи зацікавленості.

Крім того, норми статті 43 «Спеціальні обмеження щодо участі в парі» суперечать нормам статті 16 «Вимоги до гравця» і містять корупційні ризики при здійсненні перевірок у сфері азартних ігор, оскільки статтею 16 забороняється бути гравцями – недієздатним та обмежено дієздатним особам та особам, які не досягли 18 років, а частиною 3 статті 43 це дозволяється. 

Корупціогенні ризики містять норми частини 3 статті 26, частини 2 статті 32, частини 2 статті 42, пункт 11 частини 1 статті 56, якими надаються необмежені права Уповноваженому органу самостійно визначати перелік банків, з якими організатор азартних ігор зобов’язаний буде укладати угоди банківської гарантії та відкриття цільових депозитів.

У законопроекті не має  чіткості щодо здійснення адміністративної процедури стосовно  порядку проведення планових та позапланових перевірок у сфері державних лотерей.

Законодавчі норми щодо необхідності тотального он-лайн контролю за фінансовими операціями у сфері провадження азартних ігор є корупціогенними, оскільки не містять чітких регулятивних умов та правил здійснення адміністративної процедури із функціонування Електронної системи державного моніторингу.

Законопроект не містить вимог щодо  усього спектру детального державного контролю при регулюванні діяльності  у сфері організації та проведення азартних ігор.

Враховуючи викладене та з метою усунення корупціогенного фактору зазначений законопроект доцільно відхилити.