Стенограма пленарного засідання

19 грудня 2013
 

ЗАСІДАННЯ ТРИДЦЯТЬ ВОСЬМЕ –ТРИДЦЯТЬ ДЕВ'ЯТЕ

Сесійний зал Верховної Ради України

19 грудня 2013 року, 10 година

Веде засідання Голова Верховної Ради України В.В.РИБАК

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Доброго ранку, шановні народні депутати. Доброго ранку, гості, запрошені Верховної Ради України. Я прошу народних депутатів підготуватися до реєстрації.  Прошу увімкніть систему "Рада".

10:07:44

В залі зареєструвалося 248 народних депутатів. Ранкове засідання Верховної Ради України оголошую відкритим.

Сьогодні день народження народного депутата Марії Василівни Матіос. Давайте Марію Василівну поздоровимо всі з днем народження. Побажаємо успіхів, всього доброго. Вона народилася в дуже значне свято – сьогодні відзначається День Святого Миколая Чудотворця. Давайте щиро побажаємо усім співвітчизникам добра, тепла і затишку в кожній родині, бажаємо всім постійно відчувати любов та опіку Святого Миколая та здійснення всіх добрих задумів і мрій. З святом!

Шановні народні депутати, оголошення я хочу зробити. Ми провели зараз консультації з керівниками фракцій і вноситься пропозиція у зв'язку з тим, що в нас є дуже важливі питання на сьогоднішній розгляд, це і бюджет держави, це і дуже важливі закони. Тому є пропозиція, для узгодження порядку денного сесії  зробити перерву. Перерву зробити до 14 години, щоб комітети могли попрацювати, щоб депутати могли ті закони, які у вас є, попрацювати.

Ми зараз зберемося, керівники фракцій, у кабінеті Голови Верховної Ради України, розглянемо всі питання і о 14 годині розглянемо ті питання, які ми визначимо разом з керівниками фракцій. Оголошується перерва до 14 години. Прошу.

 

ПІСЛЯ ПЕРЕРВИ

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, у нас робочий день сьогодні до 18 години. Ідуть перемовини дуже непрості. Я думаю, ми у найближчий час знайдемо порозуміння. У нас є робота десь на годину, півтори. І щоб не збиратися по цьому питанню завтра, ми розглянемо всі питання. То я дуже прошу всім оставитися в сесійні залі. Добре?

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я, коли почнемо працювати, тоді я зроблю це.

 

ПІСЛЯ ПЕРЕРВИ

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я прошу, запрошуйте народних депутатів до сесійної зали. Володимире Васильовичу, запрошуйте там всіх до сесійної зали. Петренко є в сесійній залі?

 

ГОЛОСИ ІЗ ЗАЛУ Є!

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Де? Не бачу Петренка. Запрошуйте, запрошуйте народних депутатів, вечеря, обід, все закінчилось, потім довечеряють. Каплін он сидить, уже повечеряв, все нормально. Репліку, хто просить, Каплін? Так, де доповідач, я не бачу.

 

ГОЛОСИ ІЗ ЗАЛУ Є! Є!

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Де? Давайте Петренка сюди.  (Шум у залі)

Я ще запрошую, ще не всі підійшли. Я не бачу з "Батьківщини" усіх.

Шановні народні депутати, ми сьогодні відкрили з вами ранкове засідання, тому я хочу зараз закрити ранкове засідання Верховної Ради України  і відкрити після реєстрації вечірнє засідання.

Я прошу підготуватися до реєстрації.  (Шум у залі)

Прошу підготуватися до реєстрації. Увімкніть систему "Рада".

16:55:37

В залі зареєструвалося 367 народних депутатів. Вечірнє засідання Верховної Ради України оголошую відкритим.

Я хочу оголошення зробити,  зачитати заяву.

Заява. Повідомляю вам про свій вихід зі складу депутатської фракції Партії регіонів у Верховній Раді України сьомого скликання. Народний депутат Мельниченко. (Оплески)

 Шановні народні депутати,  ми провели засідання керівників фракцій. Дуже багато розглянули різних пропозицій і прийняли рішення: зараз першим питанням розглянути проект Закону про усунення негативних наслідків та недопущення переслідування та покарання осіб з приводу подій, які мали місце під час проведення мирних зібрань.

Домовилися заслухати народного депутат Петренка. Прошу народного депутат Петренка, 2 хвилини, і без обговорення прийняти рішення. Потім розглянути ще чотири закони і заслухати презентацію  десь біля 20 хвилин бюджету, Державного бюджету України на 2014 рік, прошу. Тому розглядається зараз проект Закону (№3787). Прошу, народний депутат Петренко.

 

16:58:17

ПЕТРЕНКО П.Д.

Доповідається законопроект про усунення негативних наслідків та недопущення переслідування та покарання осіб з приводу подій, які мали місце під час проведення мирних зібрань.

Стаття 1. Звільнити від відповідальності осіб, які були учасниками акцій протесту та масових заходів щодо їхніх дій і рішень у період з 21 листопада 2013 року і до дня набрання чинності цим законом.

Стаття 2. Всі кримінальні провадження та провадження щодо вчинення адміністративних правопорушень, відкриті з приводу подій, визначених статтею 1 цього закону, підлягають закриттю.

Стаття 3. Нові кримінальні провадження та провадження щодо вчинення адміністративних правопорушень не можуть бути відкриті з приводу подій, визначених статтею 1 цього закону.

Стаття 4. Особи, притягнуті до кримінальної відповідальності, відповідальності за адміністративні правопорушення з приводу подій, визначених статтею 1 цього закону, підлягають звільненню від відповідальності та визнаються такими, що не мають судимості і відповідальності за адміністративні правопорушення.

Уповноваженим органом прийнято рішення, що випливають з цього з цього закону, протягом 10 днів з набрання чинності цим законом. Цей закон набирає чинності з дня  наступного за днем його опублікування.

Цей закон – це вимога мільйонів українців. Я прошу підтримати цей закон в сесійній залі. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, сідайте.

Прошу уваги! Підготуватися до голосування.

Ставлю на голосування проект Закону (№3787) про усунення негативних наслідків та недопущення переслідування та покарання осіб з приводу подій, які мали місце під час проведення мирних зібрань – для прийняття за основу і в цілому. Прошу народних депутатів голосувати.          

 

17:00:27

За-339

Проти – 2, утримався – 1, не  голосували – 62.

Рішення прийнято.

По фракціях. Партія регіонів – 176, "Батьківщина" – 75, "УДАР Віталія Кличка" – 31, "Свобода" – 36, Компартія – 0, позафракційні – 21.

Розглядаються  проекти Законів (реєстраційні номери: 3757, 3757-1, 3757-2, 3757-3) про внесення змін до Податкового кодексу України щодо ставок окремих податкових та  податкових пільг.

Як розглядаємо?  Ми домовилися розглянути по скороченій процедурі і без обговорення.  Тому я буду надавати зараз слово доповідачам по дві хвилини і поставлю на голосування пропозицію комітету.

Прошу, голова комітету Віталій Юрійович Хомутиннік. Прошу.

 

17:01:39

ХОМУТИННІК В.Ю.

Шановний Володимире Васильовичу! Шановні колеги! Шановні представники  уряду! Законопроекти, внесені на розгляд парламенту, є складовою при розгляді Державного бюджету України на наступний рік. Для нас є необхідність врегулювати саме  ті питання, які стоять на часі,  при  врахуванні того, що вже Новий рік не за горами.

Законопроекти, подані народними депутатами: перший  3757 –  це законопроект комітетський, автори –   члени комітету; 3757-1 – народний депутат Омельченко; 3757-2 – Сенченко і Терьохін.

По першому законопроекту, саме до якого і зійшлися члени комітету, щодо підтримки його за основу та в цілому. Чому за основу та в цілому?  Тому що ми розуміємо, що у нас немає часу на те, щоб проходити повну процедуру. 

Що пропонується? Пропонується дуже стислий перелік податкових норм, які, в принципі, погоджені зі всіма депутатськими групами та урядом.

Перше. Пропонується перенесення вступу в дію зниження ставки податку на додану вартість на один рік. Тобто якщо з наступного року 17 відсотків, то на один рік пропонується цю позицію відстрочити. Також по податку на прибуток пропонується зменшення на 1 відсоток щорічно, тобто в наступному році буде не 19, а 18 відсотків, у 2015 році 17 відсотків, і на 2016 рік ми виходимо на  16 відсотків.

Також підвищення ставок  акцизного податку на спирт та інші алкогольні напої на 14 відсотків, також це погоджено з…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Завершуйте.

 

ХОМУТИННІК В.Ю.   Також ця позиція погоджена з профільними асоціаціями та урядом. Продовжена дія звільнення від оподаткування на додану вартість необроблених шкур, операції з металобрухтом, макулатурою та деревиною на наступний рік, на 2015 рік, скасування пільги із ввезення на  митну територію України природного газу, а також збільшення вдвічі ставки збору за спеціальне використання лісових ресурсів. Цей законопроект в цілому надає Державному бюджету плюс 35… біля 35 мільярдів гривень. Без цього  законопроекту буде важко розглядати, безумовно, і Державний бюджет України на наступний рік.

Щодо інших законопроектів, то наступний законопроект 3757-1 комітет також пропонував прийняти за основу, якщо буде прийнятий перший в цілому, якщо  така процедура буде прийнятна, і надалі допрацьовувати вже його у наступному році, у наступному пленарному тижні.

Третій законопроект, відповідно, пропонується відхилити.

Дякую за увагу. Ще раз хочу зосередити увагу на те, що приймати його необхідно в цілому цей законопроект. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Сідайте.

Народний депутат Омельченко буде доповідати свій закон? Ні.

Народний депутат Сенченко? Ні. Ні. Домовились.

Я прошу підготуватися до голосування. Прошу підготуватися до голосування.

Комітет вніс пропозицію: Закон (№ 3757) прийняти за основу і в цілому. Тому я ставлю на голосування проект Закону (№3757) про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо ставок окремих податків та податкових пільг) –  для прийняття за основу. Прошу голосувати. (Шум у залі)  За основу і в цілому. Прошу голосувати. Прошу. (Шум у залі) За основу і в цілому.

 

17:06:45

За-241

Проти – 3, утримались – 4, не голосували – 92.

Рішення прийнято.

По фракціях: Партія регіонів – 192, "Батьківщина" – 0, "УДАР Віталія Кличка" – 0, "Свобода" – 0, Компартія – 30, позафракційні – 19.

Далі. Розглядається проект Закону (3769) про внесення змін до Закону України "Про державну службу" (щодо набрання чинності). Як розглядаємо? Скорочена процедура, без обговорення. Прошу проголосувати. Прошу проголосувати.

Я прошу уваги, народні депутати!

 

17:07:51

За-192

Проти – 46, утримались – 3, не голосували – 104.

Рішення прийнято.                          

Сергій Рафаїлович Гриневецький, 2 хвилини, прошу.

 

17:08:08

ГРИНЕВЕЦЬКИЙ С.Р.

Шановний Володимире Васильовичу, шановні колеги! Нову редакцію Закону України "Про державну службу" за реєстраційним номером 4050 ухвалено Верховною Радою України  17 листопада 2011 року та підписано Президентом України 10 січня 2012 року. При цьому у вказаному законі було передбачено набрання ним чинності з 1 січня 2013 року.

20 листопада минулого року Верховною Радою України ухвалено Закон (№ 5483) про внесення змін до Закону України "Про державну службу", яким було перенесено на один рік з 1 січня 2014 року набранням ним чинності у зв'язку з необхідністю прийняття нової редакції Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" та забезпечення синхронного і скоординованого введення в дію нових законів.

Відсутність нової редакції Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" може призвести до розбіжностей та суперечностей у правовому регулюванні суспільних відносин, що складаються в процесі проходження служби в органах місцевого самоврядування, оскільки таке проходження забезпечується певними нормами чинного Закону України "Про державну службу" від 16 грудня 1993 року.

Крім того, реалізація нової редакції Закону України "Про державну службу" потребуватиме збільшення видатків з державний бюджету на оплату праці державних службовців. Запровадження закону без фінансового забезпечення призведе до виникнення заборгованості з заробітної плати, подальшого скорочення чисельності державних службовців, зростання соціальної напруги тощо.

З метою цілісної реалізації адміністративної реформи, ініційованої Президентом України, зокрема щодо синхронного та скоординованого введення в дію нових редакцій законів України "Про державну службу" та "Про службу в органах місцевого самоврядування" єдиним вмотивованим рішенням залишається  відтермінування на один рік Закону України "Про  державну службу" (№4050) в цілому.

Прошу проголосувати.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Я прошу підготуватися до голосування. Підготувалися до голосування?  Там нараду що ви в кінці проводите? Що за нараду там? Сідайте на свої місця голосувати.

Шановні народні депутати! Ставлю  на голосування проект Закону (№  3769) про внесення змін до Закону України "Про державну службу" (щодо набрання чинності) –  для прийняття за основу і в цілому.

Прошу народних депутатів голосувати.

 

17:11:12

За-240

Проти – 0, утрималось – 22, не голосували – 98.

Рішення прийнято.

По фракціях. Партія регіонів – 191, "Батьківщина" – 0, "УДАР Віталія Кличка" – 0, "Свобода" – 0, Компартія – 30, позафракційні – 19.

Розглядається проект Закону (№3766) про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік" (щодо уточнення надходжень державного бюджету). Доповідає голова комітету Гєллєр Євгеній Борисович.

Є  по скороченій процедурі пропозиція. Прошу народних депутатів проголосувати.

 

17:12:11

За-190

Проти – 44, утрималось – 8, не голосували – …..

Рішення прийнято.

По фракціях. 

Доповідайте. 

 

17:12:25

ГЄЛЛЄР Є.Б.

Шановний Володимир Васильович! Шановні народні депутати і запрошені! Комітет з питань бюджету на своєму засіданні 18 грудня розглянув законопроект про внесення змін до Закону "Про Державний бюджет України на 2013 рік" за номером 3766. Подано народним депутатом Павловим Костянтином Юрійовичем.  Законопроектом передбачено уточнення надходжень державного бюджету з метою належного виконання видатків державного бюджету до кінця поточного року.

Головне науково-експертне управління зазначає, що законопроект може бути прийнятий за основу з урахуванням висловлень, зауважень та  відповідного висновку уряду. Міністерство фінансів пропонує законопроект до розгляду та прийняття. Оскільки на розгляді Верховної ради знаходяться інші законопроекти про внесення змін до доходів і фінансування державного бюджету, у разі їх прийняття до розгляду даного законопроекту необхідно уточнення відповідних показників у ньому.

Зважаючи на наведене, Комітет з питань бюджету ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді законопроект за номером 3766 прийняти за основу та в цілому як закон з урахуванням необхідності уточнення показників державного бюджету і державного боргу у законопроекті та додатках до нього відповідно до чинної редакції Закону про державний бюджет та законопроектів, які будуть прийняті Верховною Радою до даного законопроекту. Відповідно Комітет з питань бюджету разом з Головним юридичним управлінням апарату при оформленні на підпис цього законопроекту у разі прийняття мають нести необхідні редакційні та техніко-юридичні уточнення, пов'язані з ухваленням рішення комітету за законопроектом. Прошу підтримати рішення. Дякую за увагу.

(Шум у залі)

 

ГЄЛЛЄР Є.Б. Можна ще п'ять секунд?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Прошу мікрофон ввімкніть…

 

ГЄЛЛЄР Є.Б. Цей закон необхідний для того, щоб отримати кредит від Російської Федерації у розмірі три міліарди. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Дякую, сідайте.

Шановні народні депутати! Пропозиція голосувати комітету в цілому, за основу і в цілому. Але народний депутат Ляшко проти голосувати в цілому.  (Шум у залі).

Я об'явив вас. Хвилину він… хвилину, Ляшко прошу, і буду ставити на голосування.

 

17:15:10

ЛЯШКО О.В.

Олег Ляшко, Радикальна партія. Я хочу під стенограму, Володимире Васильовичу, повідомити про те, що я проти прийняття цього законопроекту в цілому. Адже до цього законопроекту є ряд дуже суттєвих зауважень, які треба робити.

По-перше, законопроект, яким пропонується скоротити видатки Державного бюджету на 18 мільярдів гривень, точніше на 20, збільшити доходи на 14 мільярдів – це все питання уряду, це не питання народного депутата. Це показує непрофесійність, нездатність уряду Азарова планувати бюджет, передбачати економічний розвиток, економічні показники – це показує банкротство уряду Азарова. Це скорочення видатків, які ви зараз пропонуєте на соціальну сферу, на пенсії, на зарплати тощо.

Тому я категорично заперечую проти прийняття закону в цілому тільки в першому читанні. Дякую за увагу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Я прошу керівника комітету пояснення, і на голосування ставлю.

 

ГЄЛЛЄР Є.Б. Шановний пане Олеже, депутат має право подати законопроект, тому не надо пиариться, будь ласка, це все по процедурі.  Поэтому прошу зал підтримати за основу та в цілому. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Прошу підготуватися до голосування.

Ставлю на голосування проект Закону (№ 3766) про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України н 2013 рік" (щодо уточнення надходжень державного бюджету) –  для прийняття за основу і в цілому, з урахуванням пропозицій комітету.

Прошу народних депутатів голосувати.

 

17:17:17

За-243

Проти - 15, утрималось – 3, не голосувало – 89.

Рішення прийнято.

По фракціях. Партія регіонів – 195, "Батьківщина" – 0, Віталія Кличка – 0, "Свобода" – 0, Компартія – 31, позафракційні – 17.

Розглядається проект Закону (№ 3768) про внесення змін до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (щодо посадового окладу суддів). Доповідає народний депутат України Мартовицький Артур Володимирович.

Як розглядаємо? Прошу, прошу проголосувати, хто підтримує скорочену процедуру.

 

17:18:17

За-190

Проти – 45, утрималось – 3, не голосували – 112.

Рішення прийнято.

Прошу, Артуре Володимировичу, доповідайте.

 

17:18:31

МАРТОВИЦЬКИЙ А.В.

Шановний Володимире Васильовичу! Шановні колеги! Вашій увазі пропонується для розгляду проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" щодо посадового окладу суддів (реєстраційний номер 3768). Відповідно до Закону України "Про судоустрій та статус суддів", з 1 січня 2014 року має збільшитися мінімальний розмір посадового окладу суддів з 10 до 12 розмірів мінімальної заробітної плати.

Запровадження вказаної норми закону потребує близько 600 мільйонів гривень державних коштів. Водночас економічне становище в країні, продовження нестабільності на світових  товарних і фінансових ринках та нестійкій розвиток світової економіки формують ризики для прогнозу макропоказників на 2014 рік. У таких умовах передбачити підвищення оплати праці суддів неможливо. Запровадження ж визначених Законом України "Про судоустрій і статус суддів"  умов оплати праці суддів без фінансового забезпечення призведе до виникнення заборгованості із заробітної плати в судах та відповідно зростання соціальної напруженості.

З метою збалансування державного бюджету та уникнення додаткових видатків державного бюджету на оплату праці суддів в обсязі близько 600 мільйонів гривень, джерела покриття яких відсутні, проектом закону передбачається внести зміни до Закону України "Про  судоустрій і статус суддів" та виключити норму щодо збільшення з 1 січня 2014 року розміру посадового окладу судді з 10 до 12 розмірів мінімальної заробітної плати.

Прийняття запропонованого проекту закону дозволить уникнути негативних наслідків від запровадження норм Закону України "Про судоустрій і статус суддів" в частині оплати праці суддів.

У зв'язку з актуальністю даного законопроекту  пропоную прийняти проект Закону № 3768 за основу та в цілому як закон. Прошу підтримати…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Підготувалися до голосування? Всі готові? Ставлю на голосування… Пропозиція комітету яка? За основу? І в цілому?

Ставлю на голосування проект Закону № 3768 про внесення змін до Закону України "Про  судоустрій і статус суддів" (щодо посадового окладу суддів) для прийняття за основу і в цілому. Прошу народних депутатів голосувати.

 

17:21:29

За-245

Проти – 3, утрималось – 5, не голосувало – 97.

Рішення прийнято.

По фракціях.

Шановні народні депутати, нам треба прийняти Постанову Верховної Ради України про особливості процедури розгляду і прийняття проекту Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік".

Як розглянемо цю постанову? Прошу проголосувати за скорочену процедуру.

 

17:22:24

За-200

Проти – 48, утрималось – 4, не голосувало – 101.

Рішення прийнято.

По фракціях.

Доповідає проект постанови керівник комітету Гєллєр Євгеній. Прошу.

 

17:22:41

ГЄЛЛЄР Є.Б.

Дякую. Шановний Володимир Васильович, шановні народні депутати! Кабінет Міністрів подав на розгляд Верховної Ради проект Закону про державний бюджет на 2014 рік за реєстраційним номер 3000.

На даний час вже минулі всі встановлені Регламентом Верховної Ради строки його розгляду та прийняття. Проте, зважаючи на норми Конституції України і Бюджетного кодексу та враховуючи пропозицію уряду щодо необхідності використання розгляду такого законопроекту, пропонується відхилитися від встановленої процедури розгляду цього законопроекту та згідно зі статтею 50 Регламенту Верховної Ради України прийняти таку ad hoc процедуру.

Уряд сьогодні представить Верховній Раді законопроект про державний бюджет на 2014 рік. Після цього, враховуючи  ……… новорічних свят, народним депутатам надається можливість протягом трьох тижнів розглянути такий законопроект та подати свої пропозиції до Комітету з питань бюджету не пізніше 8 січня.

Доручити Комітету з питань бюджету за участю уповноважених представників уряду протягом тижня розглянути подані пропозиції народних депутатів та підготувати пропозиції до законопроекту і до 10-ї години 16 січня їх подати на розгляд  Верховної Ради. Відповідно Верховна Рада матиме можливість вже 16 січня розглянути такий законопроект за пропозиціями Комітету з питань бюджету та прийняти його в цілому. Прошу підтримати таку процедуру. Дякую за увагу.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Сідайте.

Ставлю на голосування проект Постанови Верховної Ради України (№3000П) про особливості процедури розгляду і прийняття проекту Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" –   для прийняття за основу і в цілому. Прошу народних депутатів голосувати.

 

17:24:55

За-246

Проти – 8, утрималося – 3, не голосували – 94.

Рішення прийнято.

По фракціям.

Шановні народні депутати, переходимо до представлення проекту Закону про Державний бюджет України на 2014 рік. Бюджет вам роздано.

Слово для доповіді надається першому заступнику міністра фінансів України Анатолію Івановичу Мярковському. 15 хвилин вам.

 

МЯРКОВСЬКИЙ А.І. Шановний Володимире Васильовичу, шановні народні депутати, щойно…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, буде ще голосування, всім оставаться на місцях. Я вас прошу.

 

МЯРКОВСЬКИЙ А.І. Щойно прийнято рішення…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Іще один закон є у нас для прийняття.

 

МЯРКОВСЬКИЙ А.І. Щойно прийнято рішення Верховної Ради щодо процедури розгляду проекту бюджету на 2014 рік і тому сьогоднішній мій виступ стосується презентації цього проекту закону на наступний рік.

Хотів би декілька слів сказати про умови, які в нас, розвитку світової економіки, і в Україні, що відбувається в 2013 році і, ясна річ, що вони впливають на прогноз  на наступний рік. Нестабільність світової економіки у цьому році характеризується показниками, що в цілому показники ВВП Єврозони за третій квартал цього року знизились на 0,4 відсотки. Світові ціни на сталь знизились на 7,5 відсотків.

Міжнародний валютний фонд у жовтні зменшив прогноз розвитку світової економіки в цьому році з 3,1 до 2,9 відсотків. Тобто зовнішні фактори негативно впливають на розвиток економіки і України в наступному році. Так, зокрема за цей рік експорт товарів знизився за 10 місяців на 9 відсотків. І, зокрема експорт металів на 8,8 відсотків.

По внутрішнім факторам є позитивні фактори, які впливають на динаміку розвитку економіки у наступному році. І це стосується реалізації політики енергоефективності та імпортного заміщення. Скоординованої політики Національного банку України та уряду. Продовження політики соціальних стандартів та збільшення заробітної плати стимулюють внутрішній попит. Так середньомісячна номінальна зарплата у січні-жовтні зросла на 8,2 відсотки, в тому числі реальна на 8,7 відсотків. Обсяг роздрібного товарообороту за 10 місяців зріс на 9,2 відсотки.

Також є позитивні кроки і позитивні напрями, які відбуваються у банківському секторі. Звичайно, в цих умовах ми в порівнянні із прогнозом макропоказників, які були покладені за основу в підготовці бюджету 2014 року у вересні, зробили корекцію і відповідно номінальне значення ВВП зменшилося на майже 42 мільярди гривень до 1,653 десятих*** трильйони гривень. Зростання реального ВВП ми прогнозуємо на рівні 3 відсотків. І на розвиток економіки також будуть впливати зовнішні фактори, які ми очікуємо щодо поступового відновлення світової економіки, покращення відносин з торговими основними партнерами і відновлення динаміки, позитивної динаміки в експорті.

А також ми бачимо розвиток внутрішніх факторів, які пов'язані з подальшим проведенням економічних реформ, розвитку і реалізації Державної  програми активізації економіки,  продовження політики дерегуляції і покращення на цьому фоні інвестиційного клімату та розвитку внутрішнього ринку,  а також подальше стимулювання внутрішнього попиту шляхом підвищення основних соціальних стандартів та гарантій.

Щодо доходів бюджету. В цілому ми прогнозуємо консолідований бюджет в обсязі майже 500 мільярдів гривень. Рівень перерозподілу через бюджет залишається на рівні 30,2 відсотки валового внутрішнього продукту. Тобто практично в історичних рамках. Державний бюджет оцінюється на наступний рік в 389,7 мільярдів гривень, загальний фонд держбюджету – 344,8 мільярдів гривень.

При прогнозуванні доходної частини враховані ті законодавчі ініціативи, які були передбачені урядом в "Прикінцевих положеннях", але сьогодні вони реалізовані Верховною Радою як закони і відповідно вони будуть вилучені із  "Прикінцевих положень" Закону про державний бюджет на наступний рік при остаточному його прийнятті відповідно до затвердженого графіку.

В бюджеті при розрахунку доходної частини врахована існуюча система пільгового оподаткування. Ну, зокрема податкова соціальна пільга і вона складає 4,6 мільярдів гривень, податковий кредит з податку на доходи фізичних осіб та інші чинні на сьогоднішній день податкові преференції.

Щодо дефіциту бюджету, то на наступний рік в проекті Закону передбачується дефіцит близько 60 мільярдів гривень або на рівні 3,6 відсотків валового внутрішнього продукту. Україна іде в цьому напрямку в синхронній динаміці із зарубіжними країнами, зокрема з країнами Європи, де в цілому дефіцит зменшується в порівнянні з 2013 роком, і також країнами Азії. По більшості європейських країн, крім, при зменшення дефіциту бюджету іде скорочення видатків. Ну, наприклад, в Іспанії, ви знаєте, видатки відомств, виплати по зарплаті, заморожена зарплата у держсекторі і інші видатки, що  не мають соціального спрямування.  У Франції також скорочені дотації територіальним утворенням. У Португалії скорочення  працівників бюджетного сектору. У Греції також аналогічне скорочення працівників бюджетного сектору.

В цих умовах, тобто при  зменшенні дефіциту 2014 року в порівнянні з очікуваним дефіцитом 2013 року, урядом і Президентом планується збільшення соціальних стандартів. Звичайно, це не такі  гігантські збільшення, як відбувалися 2010-2011 роках. Але ці соціальні стандарти зростуть майже в двічі більше ніж середньорічний темп зростання інфляції. Тобто при інфляції середньорічній 4,3 відсотки всі соціальні стандарти в середньому за рік виростуть  на  8,1-8,2 в залежності від типу відсотків.

Передбачається в бюджеті на наступний рік доходи від приватизації  17  мільярдів гривень. Є відповідний затверджений список підприємств, які будуть на відповідній розпочатій  процедурі приватизації. Надання державних гарантій прогнозується в наступному році в обсязі до 50 мільярдів гривень. Буде проведений  відбор пріоритетних проектів іноваційного характеру, що  мають загальнодержавне значення. І відповідно до процедур буде   здійснюватися фінансування цих проектів.

Крім того, планується випуск облігацій внутрішньої державної позики з метою поповнення статутного  капіталу  "Нафтогаз України", майже 15 мільярдів гривень. На жаль, і ще у нас залишиться ця компанія дотаційною. А також  5 мільярдів гривень для  розвитку українського Банку реконструкції та розвитку з метою реалізації загальнодержавних програм та проектів спрямованих на модернізацію промисловості.

Державний борг на кінець року становитиме 35 відсотків валового внутрішнього продукту, при тому що  для країн з ринками, що  формуються безпечним вважається до 40 процентів  ВВП. Хоча ……….. угодами передбачається ця планка-ліміт до 60 відсотків валового внутрішнього продукту. Видатки зведеного бюджету плануються в обсязі 562,9 мільярдів гривень. Тобто    доходи майже 500 плюс дефіцит якраз складають обсяги видатків. Державний бюджет видатки 328 мільярдів гривень, місцеві  бюджети 234,9 мільярдів гривень.

У наступному році планується три, фактично, етапи підвищення мінімальної заробітної  плати, тобто продовження з 1 січня той мінімальний розмір, який був визначений в грудні, а також дві ітерації у наступному році – це з 1 липня мінімальна зарплата 1,250 гривень, і з 1 жовтня 1301 гривня, тобто середній приріст по року буде 8,2 відсотки.

Підвищення посадового окладу працівника першого тарифного розряду ЄТС складе, в цілому, грудень… до грудня 18,7 відсотків. Таким чином, ми будемо наближати, вирівнювати розрив між єдиним тарифним розрядом і мінімальною заробітною  платою.

В цілому, на видатки на оплату праці передбачається у наступному році спрямувати  додатково спрямувати 10,7 мільярдів гривень. Аналогічно до мінімальної заробітної плати здійснюється зростання прожиткового мінімуму у середньому на 8,1 відсотків. Для  реалізації видатків бюджету, які пов'язані із розміром прожиткового мінімуму додатково у наступному році пропонуються видатки на 11,4  мільярди гривень.

У наступному році також передбачається забезпечити фінансування соціальних ініціатив Президента. В цілому це складає суму 42 мільярди гривень, з них ті соцініціативи, які розпочаті у 2012 році на 2014 рік сума збільшилася і складає 36,9 відсотків… мільярдів гривень.

Нові соцініціативи, які  проголошені Президентом у 2013 році, забезпечені  фінансовим ресурсом у сумі 5,1 мільярд гривень, зокрема, це стосується підвищення рівня забезпечення прожиткового мінімуму для дітей під час призначення державної соціальної допомоги, збільшення рівня охоплення дітей  позашкільною освітою, забезпечення функціонування літніх  шкіл для обдарованих дітей, збільшення рівня охоплення дітей позашкільною освітою, модернізація дитячих спортивних майданчиків навчальних закладів, підвищення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом з виключною високою мірою втрати здоров'я – на 25 відсотків, підвищення розміру виплат допомоги на дітей-інвалідів, над якими встановлено опіку чи піклування, а також реалізація програми "Інтелектуальне майбутнє України".

Субвенція з державного бюджету, одна із самих великих сум, які займають в соціальних видатках, субвенція на виплату допомог сім'ям з дітьми та малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам буде збільшена в наступному році на 8,8 мільярдів гривень або на 22 відсотки і складе 49 мільярдів гривень.

Значить, при цьому в бюджеті передбачено 6 мільярдів гривень на компенсацію знецінених заощаджень. Ця сума передбачена за програмою, номер її 351.13.50, її там можна найти.

В наступному році також збільшено видатки трансферти Пенсійному фонду на 4,1 мільярдів гривень, це 5 відсотків зростання і загальний обсяг коштів, які будуть перераховуватися з державного бюджету Пенсійному фонду для виплат пенсії складає 87,4 мільярдів гривень, що дасть можливість повністю забезпечити фінансування пенсій в наступному році.

Щодо додаткових видатків, які по окремим пріоритетам були передбачені, то хотілось би наголосити, що будуть збільшені розміри, середньомісячні розміри мінімальних пенсій на 72 гривні.

Будуть також забезпечені виплати понад 30 тисячам багатодітним жінкам, яким присвоєно почесне звання "Мати України", загальний розмір виплат складає 12 тисяч 180 гривень кожний.

Виплати інвалідам і непрацюючим, малозабезпеченим особам – понад 14 тисяч в розмірі 485 гривень.

Виплата особам, які постраждали від торгівлі людьми, середній розмір виплати складе тисячу 147,5 гривень.

Буде також збільшено стипендії для студентів, які навчаються на відмінно. Також будуть нові соціальні ініціативи, спрямовані на розширення мережі дошкільних навчальних закладів. Аналогічно буде збільшено фінансування по субвенції "Гроші ходять за дитиною". Також передбачається вперше одноразова адресна допомога молодим працівникам, які закінчили навчальні заклади і працюють на посадах педагогічних, медичних і фармацевтичних працівників в селах і селищах: передбачається 100 мільйонів гривень.

Додатково будуть забезпечені фінансові виплати медичним працівникам системи екстреної медичної допомоги – 400 мільйонів гривень; і працівникам служб швидкої медичної допомоги сума складе додаткових видатків 300 мільйонів гривень.

В цілому фінансова підтримка системи охорони здоров'я в пілотних регіонах буде забезпечена додатково в обсязі 0,7 мільярда гривень. Крім того, в Державному бюджеті передбачено фінансування майже 100 мільйонів гривень Інституту серця Міністерства охорони здоров'я для надання кісної медичної кардіохірургічної допомоги.

Капітальні видатки на наступний рік сконцентровані за двома бюджетними програмами – це централізовані капітальні видатки (3,5 мільярда гривень) і Фонд регіонального розвитку (також 3,5 мільярда гривень). І виписані пріоритети, які будуть забезпечені фінансуванням за рахунок цих коштів, зокрема це стосується придбання шкільних автобусів, комп'ютерів, підручників, будівництво перинатальних центрів, забезпечення житлом вразливих категорій, в тому числі військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу і таке інше.

Що стосується місцевих бюджетів, то на наступний рік передбачається удосконалення діючої системи розрахунку обсягів міжбюджетних трансфертів – це і дотації вирівнювання і субвенції. В цілому з державного бюджету буде перераховано…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте.

 

МЯРКОВСЬКИЙ А.І. В цілому з державного бюджету буде перераховано до місцевих бюджетів трансфертів на суму 128,4 мільярда гривень, зокрема дотації вирівнювання – 63,2, додаткових дотацій – 1,2 і субвенцій - 63,9 мільярда гривень. Також я уже звертав увагу, що Фонд  регіонального розвитку   1 відсоток доходної частини –  це 3,5 мільярдів гривень, які ми будемо використовувати, розподіляти з урахуванням пропозицій народних депутатів. Дякую за увагу.  

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Сідайте.

Питання… коли будемо розглядати перше читання, будуть питання.

Представлення проекту Закону про Державний бюджет на 2014 рік завершено. Відповідно до статті 154 Регламенту Верховної Ради, Державний бюджет вважається прийнятим Верховною Радою для подальшої роботи.

Ми прийняли з вами спеціально постанову і там розписали питання, доповіді і таке інше.

Далі. Розглядається проект  Закону №2737 про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо створення консолідованої групи платників податків). Як розглядаємо?

Ставлю на голосування скорочену процедуру.

 

17:42:46

За-175

Проти – 42, утрималось –1, не голосували – 114.

Рішення прийнято.

Прошу, доповідає народний депутат України Олександр Валерійович Долженков. Прошу.

 

17:43:00

ДОЛЖЕНКОВ О.В.

Доброго вечора, шановні колеги! Доброго вечора, шановні присутні, Володимире Васильовичу! Вашій увазі представлено проект  Закону України про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо створення консолідованої групи платників податків).

Прийняття вказаного законопроекту обумовлено прийняттям Закону України "Про трансфертне ціноутворення", оскільки, як свідчить  міжнародна практика, консолідованої групи платників податків завжди в середині між учасниками консолідованої групи платників податків трансфертне ціноутворення не розповсюджується. Що це значить?

Ці зміни покликані оптимізувати та полегшити адміністрування  вказаних податків  відповідно підвищити інвестиційну привабливість нашої економіки та підняти нашу країну у рейтингу "Doing Business". Необхідно зазначити, що консолідована група платників податків виникла на початку ХХ століття, має дуже багатий досвід. Існують у світі три групи платників податків. Метод групових збитків, метод повної консолідації та метод групових прибутків. Відповідно вашій увазі ми пропонуємо запровадити метод групових збитків. Одним із положень вказаного законопроекту є, як я зазначив, по-перше, це звільнення між учасниками консолідованої групи від трансферно……. від подання … відповідної звітності. Необхідно констатувати, що великі платники податків, адже саме вони будуть створювати вказані консолідовані групи платників податків, будуть вимушені подавати дуже велику кількість податкової аналітичної інформації при великій кількості контрольованих операцій, на відміну від невеликих платників податків.

Необхідно зазначити, що, як свідчить міжнародна практика, а як кажуть, що вказаний інститут існує майже у всіх країнах західної Європи, існує в Сполучених штатах Японії, Новій Зеландії, Австралія, Сінгапур тощо. Свідчить про те, що консолідована група платників податків спрямована на створення економічно справедливої моделі оподаткування ніби вказаний юридичний…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте.

 

ДОЛЖЕНКОВ О.В. Конгломерат учасників консолідованої групи є відокремленим підрозділом. Необхідно зазначити, що сказаний законопроект не є ноу-хау в податковій системі України, оскільки консолідована сплата платників вже передбачена на рівні відокремлених підрозділів та юридичної особи. Необхідно зазначити, що при визначенні загальної бази оподаткування усі учасники консолідованої групи будуть нести солідарну відповідальність всім належним майном коштами. Тому інтереси бюджету до держави будуть збережені.  Це все.

А у зв'язку… Володимире Васильовичу, ще…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте.

 

ДОЛЖЕНКОВ О.В. У зв'язку з цим вказаний законопроект обговорення в комітеті, також з представниками уряду. Ми пропонуємо проголосувати за основу та в цілому. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Рішення комітету яке?

 

ДОЛЖЕНКОВ О.В. Я пропоную за основу і в цілому, а рішення комітету буде озвучувати Віталій Юрійович.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Ясно. Прошу, голова комітету Віталій Юрійович Хомутиннік.

 

17:46:18

ХОМУТИННІК В.Ю.

Шановний Володимире Васильовичу, шановні колеги, законопроект поданий народними депутатами Долженковим, Глазуновим, Фаєрмарком передбачає по своїй суті запровадження консолідованої групи в якої буде можливість прибутки одних підприємств, якщо це в рамках групи, робити взаємозалік зі збитками інших підприємств. Для цього є перелік критеріїв.

Перший критерій – це володіння істотною участю в акціонерному капіталі. Має бути не ниже 70 відсотків для того, щоб учасник цієї групи дійсно вважався тим, який входив в консолідовану групу.

Другий критерій, що совокупна сума податку на прибуток сплачена всіма учасниками групи, за попередній звітний період має складати не менше 4 мільярдів гривень. А сукупна щорічна мінімальна сума податку на прибуток, що мають сплатити учасники групи після реєстрації групи має складати не менше 2,5 мільярдів гривень. Також сукупний розмір виручки від реалізації товарів та послуг  сукупних цієї групи має складати відповідно не менше 5 мільярдів гривень. І активи мають бути не менше 10 мільярдів гривень.

Цей досвід створення консолідованих груп, це міжнародна практика. І при розробці цього законопроекту членами комітету була ретельно вивчена ця практика. І взяті найбільш такі працюючі норми, які є в Європі і в світі.

Єдине зауваження, яке було прийнято на комітеті, і я з голосу його озвучу. Це те, що…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте. Яка пропозиція у вас?

 

ХОМУТИННІК В.Ю. Я озвучу зараз пропозицію щодо зміни одного пункту. І з урахуванням цієї зміни ми будемо рекомендувати голосувати в цілому.

Тому, для стенограми, прийняти законопроект в цілому з пропозицією змінити цифру 4 мільярди на 500 мільйонів в підпунктах 1 пункту 152-1.4 статті 152-1 Податкового кодексу України Розділу І частини восьмої законопроекту.

Для того, щоб під дію цього законопроекту попало якомога більше груп. По нашим розрахункам, це буде біля 10 фінансово-промислових груп, які попадуть під дію цього законопроекту. Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Сідайте. Ми домовились, прошу підготуватися до голосування. Ну, я висновок комітету повинен поставити на голосування? Сідайте, я дам хвилину вам. Сідайте, я хвилину дам вам.

Прошу, прошу. Сідайте, я дам. Хвилина, Пинзеник. І буду ставити на голосування пропозицію комітету. Прошу.

 

17:50:06

ПИНЗЕНИК В.М.

Шановні народні депутати, шановний Володимире Васильовичу! Фракція "УДАР"  пропонує перейменувати цей закон і назвати його "Про звільнення українських олігархів" від сплати податку на прибуток. Причому з голосу тут внесена поправка, за якою перелік олігархів треба розширити.

Шановні колеги, ви тільки що проголосували, як припинити збільшення заробітної плати суддям, як припинити в інших сферах. Зараз ви приймаєте рішення про звільнення від податку на прибуток. Ви подивіться закон. В цьому законі нерезиденти включені в консолідовану групу, це спосіб офшорів, це спосіб виведення податків в інші країни.

Ви тільки що розглядали бюджет, бюджет, який має дірку в 100 мільярдів гривень. Я можу сказати тільки одне. Схаменіться! Не ведіть країну до катастрофи!

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Шановні народні депутати, є зауваження в народних депутатів. Тому я не буду ставити висновок комітету: прийняти за основу і в цілому, а ставлю: прийняти за основу, –  щоб депутати могли з комітетом попрацювати.

Ставлю проект Закону (№ 2737) про внесення змін до Податкового кодексу України щодо створення консолідованої групи платників податків для прийняття за основу. Прошу народних депутатів голосувати.

 

17:51:45

За-234

Проти – 50, утрималося – 0, не голосували – 48.

Рішення прийнято.

По фракціях. Партія регіонів – 185, "Батьківщина", Блок "УДАР Віталія Кличка", "Свобода" – 0, Компартія – 31, позафракційні – 18.

Останній проект закону, і я продовжую, щоб ми його розглянули, на 15 хвилин, - це проект Закону (№ 2264а-д) про мисливе господарство та полювання.  Як розглядати будемо? Прошу голосувати.

 

17:52:48

За-171

Проти – 42, утрималось – 0, не голосували –  102.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Володимир Васильович!

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Сейчас. Рішення прийнято.

По фракціях.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Його немає в порядку денному!

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Є в порядку денному. Як немає? Є. Він записаний. Ну, всю неділю носили порядок денний. Прошу голова підкомітету Комітету з питань екологічної політики Віктор Володимирович Бутківський. (Шум у залі)

 Ми на Узгоджувальній раді прийняли рішення в понеділок, в понеділок, ще раз кажу, ми приймали на Узгоджувальній раді.

Доповідає Бутківський. Прошу 2 хвилини у вас.

 

17:53:37

БУТКІВСЬКИЙ В.В.

Шановний Володимире Васильовичу, шановні колеги, народні депутати! Сьогодні ми розглядаємо закон 2264-1. Цей закон визначає основні засади діяльності державного регулювання в галузі мисливського господарства, збереження та раціонального використання відтворення Державного мисливського фонду, порядок взаємовідносин між органами державної влади і місцевого самоврядування, суб'єктами господарювання, громадськими об'єднаннями, фізичними особами, які здійснюють у сфері мисливського господарства та полювання.

В цьому… ми розглядали неодноразово цей законопроект на комітеті, одностайно був підтриманий, тут врегульовані всі дії…

(Шум у залі)

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ.  Шановний, я перепрошую. Є голова комітету, який мав би доповідати! Що це за антиконституційний переворот! Є голова комітету! Є голова комітету! Який законопроект? Має доповідати голова комітету. Що то таке? Яке голосування?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я прошу сідати.  Зараз я надам слово керівнику комітету. Я надам слово керівнику комітету. (Шум у залі)

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Ми домовлялися.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Що ви домовлялися? Слухайте.

Доповідачем, доповідачем на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання комітетом, комітетом визначено народного депутата Бутківського. Керівник комітету Сех. Що, яке питання є у вас? Ну яке? Комітет вирішив Бутківському доповідати. Є підпис керівника комітету. Нате… (Шум у залі)    Та не надо…  так що надо… Ми цілу неділю прогуляли. Тому чи сідайте, я надам слово керівнику комітету, чи я зараз поставлю на голосування закон. Давайте, я прошу вас. (Шум у залі)

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Це є що соціально необхідний закон чи що!?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Да. Це теж депутати піднімають це питання і депутатів треба поважати.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Закриваємо засідання і все.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Домовлялися на чотири, уже шостий…

(Шум у залі)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, послухайте мене, послухайте! Я зараз надам слово керівнику комітету. Треба обговорити – обговоримо. Сідайте. Вам не потрібен, народні депутати підняли цей закон, внесли пропозицію. Треба ходити, треба ходити на Узгоджувальну раду.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ти мені не розказуй, що є.  В понеділок на Узгоджувальній раді… ну, я ж вам кажу. Ну, що ви мені розказуєте.

Шановні народні депутати! Я прошу сісти. Я дам можливість обговорити. (Шум у залі)

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Закройте сессию…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Сідайте, я дам обговорити. Я на 15 хвилин продовжу. Депутати мають право на закони? Вони підняли питання.

 

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ми домовились неділю не блокувати, але блокували.

Шановні народні депутати,  підготувалися до голосування. Не хочете обговорювати, тоді я ставлю на голосування.

Ставлю на голосування проект Закону (2264) (депутатський) про мисливське господарство та полювання –   для прийняття за основу і в цілому. Прошу голосувати.

Ну,  я ж вас прошу. Ви ж не хочете. Та ви ж не хочете чути.

(Шум у залі)

 

17:58:14

За-202

Проти - 8, утримались – 1, не голосували – 92.

Рішення не прийнято. Відхилений проект.

Все, домовились. Сідайте.  Ідемо далі. Я оголошення роблю. Все, повоювали? Працюємо далі.

Відповідно до статті 13 Закону України "Про статус народного депутата", згідно статті Регламенту і поданої заяви, повідомляю про входження народного депутата України Демедюка Василя Харитоновича до складу депутатської фракції  Комуністичної партії України. (Оплески)

Шановні народні депутати,  я хочу, щоб ми розглянули завтрашній день. На Погоджувальній раді з керівниками фракцій ми домовились, що завтра о 10-й годині заслухати інформацію Генерального прокурора Пшонки Віктора Федоровича.

Також є пропозиція розглянути призначення місцевих виборів у 150  населених пунктах. Розглянути запити. Я прошу по 2 хвилини керівникам фракцій чи представникам фракцій по завтрашньому дню висловитись і будемо закінчувати сьогоднішнє засідання.

Прошу, по завтрашньому дню від фракції "УДАР" хто буде? По завтрашньому розгляду питань – немає. Бажаючі є тут?

Народний депутат Кайда, прошу.

 

18:00:30

КАЙДА О.П.

Дякую, Володимир Васильович. Олексій Кайда, фракція Всеукраїнське об'єднання "Свобода".

Однозначно було домовлено: завтра має бути Пшонка в сесійній залі, але не забуваймо, не забуваймо про Закон України "Про Регламент", про наш Календарний план – завтра має бути "година запитань до Уряду" і ми хочемо бачити в цій сесійній залі Прем?єр-міністра Азарова з "камандою" і нехай нам розповідають, які угоди були підписані в Москві. Ми хочемо це почути і завтра бачити їх тут на трибуні. Дякую. Слава Україні!

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановний, дуже поважний депутат Кайда! Це треба робити в понеділок в 11-й годині. Ви не дали запрошень, пропозицій. Приходьте на Погоджувальну раду і все будемо вирішувати.

Хто від фракцій комуністів? Прошу, 2 хвилини у вас.

 

18:01:41

СИМОНЕНКО П.М.

Уважаемые избиратели! Я хочу предоставленной возможностью воспользоваться и сделать следующее заявление от имени фракции.

В связи с происходящими событиями в Украине и многочисленными обращениями граждан в Центральный комитет Компартии Украины им фракцию коммунистов в Верховной Раде считаем необходимым заявить следующе. Подтверждаем нашу позицию по анализу событий в стране и оценку Компартии работы Кабмина мы считаем необходимым согласиться с требованиями многих граждан отложить рассмотрение Верховной Радой Резолюции недоверия правительству. Мы разделяем возмущение граждан актами  вандализма, организованными заправилами и членами профашистской организации "Свобода" в том числе с депутатскими мандатами, а также циничными заявлениями по этому поводу народных депутатов лидеров "Батьківщини".  

Мы поддерживаем мнение, что позиция правительства по неподписанию Соглашения об ассоциации с Евросоюзом, и  заключение перспективных, выгодных для нашей страны и договоренности с Российской Федерацией об углублении кооперации расширения рынков, снижение цены на газ до 268 долларов за тысячу кубических метров, получение крайне  необходимого в настоящее время кредита 15 миллиардов долларов, дают основания не рассматривать сейчас вопрос об отставке Кабмина.

Мы не можем и не будем голосовать с вандалами, националистами, неофашистами, олигархами, работающими на интересы США и Запада, рвущимися  к власти для установления в стране фашистского режима. И в этом отношении мы полностью согласны с нашими людьми.

К тому же по имеющейся информации лидеры так называемой оппозиции планируют осуществить переворот по сирийскому сценарию. Использовать в этих целях подписи членов нашей фракции и огласить  за пределами Верховной Рады свое так называемое правительство   из вандалов и их сообщников.

Мы знаем о ваших планах, не дадим вам реализовать планы американцев, как это было в 2004 году. Это было бы вопиющим нарушением Конституции Украины, преступным государственным переворотом и неизбежно привело к новому витку эскалации напряженности и силовым методам разрешения противостояния между олигархическими группировками, дерущимися за пост президента и в целом за власть в стране…

(Шум у залі)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте.

 

СИМОНЕНКО П.М. Учитывая, что фракция Компартии Украины единодушно приняла решение отозвать подписи своих членов и потребовала от  Секретариата Верховной Рады Украины исключить их соответствующие документы, еще раз хотим подчеркнуть, это решение вызвано  критичным характером сложившейся ситуации, взрывоопасности   ее развития, наглым и циничным давлением американских и европейских политиков. Надеемся на понимание и поддержку нашей  позиции гражданами Украины. Спасибо.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Олександр Сергійович Єфремов, прошу.

 

18:04:29

ЄФРЕМОВ О.С.

Шановні колеги! Дозвольте мені  від фракції Партії регіонів подякувати всім за плідну працю і поздоровити всіх зі святом Святого Миколая. Щастя вам і добробуту.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Вечірнє засідання  Верховної Ради оголошую закритим.