02 жовтня 2019, 17:16 ( Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України )

Народні депутати схвалили за основу проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування

Відповідне рішення під час пленарного засідання Верховної Ради підтримали 305 народних депутатів України.

Прийнято за основу проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування (№1064), спрямований на забезпечення виконання середньострокових зобов’язань за договорами на нове будівництво, реконструкцію, ремонти та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення.

Проектом Закону пропонується внести зміни до Бюджетного кодексу, передбачивши що за бюджетними програмами, які здійснюються із використанням коштів Державного дорожнього фонду розпорядники бюджетних коштів мають право брати бюджетні зобов’язання понад фактичні надходження спеціального фонду з урахуванням того, що кредиторська заборгованість розпорядників бюджетних коштів за середньостроковими зобов’язаннями за договорами на кінець поточного бюджетного періоду не може перевищувати залишку коштів спеціального фонду державного бюджету, утвореного за рахунок надходжень, які є джерелами формування державного дорожнього фонду.

Проект закону пропонує встановити, що:

- Державна цільова економічна програма розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення з переліком автомобільних доріг, на яких заплановано роботи з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, із зазначенням обсягів фінансування таких доріг в розрізі балансоутримувачів, затверджується Кабінетом Міністрів України;

- складений відповідно до Державної цільової економічної програми щорічний перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення із зазначенням обсягів бюджетних коштів для фінансового забезпечення таких об’єктів затверджується центральним органом виконавчої влади, що формує державну політику у сфері дорожнього господарства.