Новини

12 грудня 2018, 16:23

У Верховній Раді відбулася науково-практична дискусія "Трансфер інновацій Наукової школи вітчизняного парламентаризму: відкритий форум"

докладніше
12 грудня 2018, 15:22

Комітет з питань охорони здоров’я провів круглий стіл на тему: «Партнерство в публічному управлінні охороною здоров’я для підвищення людського потенціалу нації»

докладніше
12 грудня 2018, 15:06

А.Парубій взяв участь у Церемонії покладання квітів до Меморіалу жертв «Революції 19 квітня 1960 року» Республіки Корея

докладніше
12 грудня 2018, 13:41

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій та Голова Національної Асамблеї Республіки Корея Мун Хі-Санг підписали Меморандум про взаєморозуміння

докладніше
12 грудня 2018, 12:43

Комітет з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України провів семінар-тренінг на тему: "Верховенство права в нормопроектувальній діяльності Апарату Верховної Ради України"

докладніше
12 грудня 2018, 10:06

Члени Комітету з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення відвідали м. Славутич

докладніше
12 грудня 2018, 09:45

Огляд головних тем «Голосу України» від 12 грудня

докладніше
11 грудня 2018, 17:33

У Комітеті з питань запобігання і протидії корупції розглянули питання відновлення функціонування банківських установ та шляхи повернення їх на ринок

докладніше
11 грудня 2018, 09:49

Огляд головних тем «Голосу України» від 11 грудня

докладніше
11 грудня 2018, 09:29

Комітет з питань інформатизації та зв’язку заслухав ПАТ «Укртелеком» та НКРЗІ про стан функціонування проводового радіомовлення в Україні (відео)

докладніше
10 грудня 2018, 17:16

Комітет з питань охорони здоров’я провів круглий стіл на тему: «Готовність системи охорони здоров’я до роботи та міжвідомчої взаємодії в умовах воєнного стану»

докладніше
10 грудня 2018, 15:37

Голова Верховної Ради України А.В.Парубій з 10 по 14 грудня 2018 року здійснює офіційний візит до Республіки Корея

докладніше
10 грудня 2018, 13:03

Комітет з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму у порядку контролю розглянув питання щодо масових порушень прав українських туристів у туристичному сезоні 2018 року

докладніше
10 грудня 2018, 11:01

Комітет у закордонних справах обговорив порушення прав корінних народів РФ

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Конкурсна комісія з добору кандидатів на посади членів НКРЕКП Портал відкритих даних
Децентралізація влади
20 березня 2018, 18:03

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Відбулося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України

 

Народні депутати продовжили розгляд проекту Кодексу з процедур банкрутства №8060.

За результатами голосування законопроект 233 голосами прийнято за основу.


Прийнято за основу проект Кодексу України з процедур банкрутства.

Проектом Кодексу пропонується встановити умови та порядок відновлення платоспроможності боржника-юридичної особи або визнання його банкрутом та застосування ліквідаційної процедури з метою повного або часткового задоволення вимог кредиторів, а також відновлення платоспроможності фізичної особи.

Кодекс складається з двох книг: перша книга стосується корпоративного банкрутства, тобто процедури банкрутства юридичних осіб, друга - відновлення платоспроможності фізичної особи, зокрема, визнання фізичної особи банкрутом у випадку її нездатності виконувати свої майнові зобов’язання.

Проектом в частині реформування корпоративного банкрутства, серед іншого пропонується:

ліквідувати зайві бар’єри та спростити доступ до процедур, зокрема, самого боржника;

збільшити можливості для санації та створити ефективні механізми позасудового врегулювання;

виключити всі положення, що можуть розглядатися як підстава для звільнення від боргів, крім випадків, коли кредитори на це погоджуються;

об’єднати мирову угоду та санацію в єдину процедуру;

покращити умови участі у процедурах банкрутства забезпечених кредиторів, для чого, зокрема: надати забезпеченим кредиторам право ініціювати справу про банкрутство; передбачити можливість участі забезпечених кредиторів у голосуванні при ухваленні рішень; встановити, що під час процедури санації боржника за клопотанням забезпеченого кредитора суд може ухвалити рішення про припинення дії мораторію щодо його вимог, якщо предмет забезпечення не використовуватиметься для процедури санації боржника;

підвищити рівень захищеності прав усіх кредиторів, для чого, зокрема: передати ключові повноваження від комітету кредиторів до зборів кредиторів; зменшити кворум при повторному проведенні перших зборів, якщо перша спроба не вдалася через неприбуття кредиторів із необхідною кількістю голосів; запровадити голосування щодо схвалення плану санації класами кредиторів; забезпечити участь кредиторів у виборі арбітражного керуючого; встановити обов’язок арбітражного керуючого розкривати кредиторам інформацію про фінансовий стан боржника та хід провадження у справі про банкрутство через інтернет; встановити пріоритетність вимог поточних кредиторів перед конкурсними;

скоротити строки розгляду справ, зокрема, за рахунок: зменшення кількості оскаржень;

удосконалити положення закону, що стосуються продажу активів боржника, чим забезпечити основу для продажу майна за найвищою ціною, зокрема: запровадити правила щодо контролю за продажом істотних активів; забезпечити продаж усього майна на конкурентній основі на аукціоні; вдосконалити правила оповіщення про продаж майна (через інтернет);

забезпечити стабільність укладених на аукціоні договорів;

вдосконалити положення, що забезпечують збереження працюючого бізнесу тощо.

Проектом також пропонується покращити положення забезпечених кредиторів в процедурах банкрутства, зокрема:

продаж майна банкрутів здійснювати виключно на електронному аукціоні через єдину систему, яка відповідає принципам прозорості, аналогічним до тих, які запроваджено в системі державних закупівель, що має забезпечити продаж майна банкрута за найвищою ціною;

обов’язкове погодження з забезпеченими кредиторами стартової ціни майна, складу лоту, кроку аукціону, тексту оголошення, вартості утримання, зберігання та витрат на продаж заставного майна. У випадку, якщо не досягнуто згоди, зазначене питання вирішує суд;

зниження ціни на першому повторному аукціоні можливе тільки за згодою забезпеченого кредитора; якщо на думку забезпеченого кредитора ціна в ході аукціону на пониження опустилася занадто низка, він може придбати майно за стартовою ціною після першого повторного аукціону; за придбане майно він розраховується шляхом взаємозаліку;

так саме і у разі перемоги на аукціоні забезпечений кредитор розраховується за придбане майно шляхом взаємозаліку, сплачуючи лише різницю між ціною і розміром вимог, а також витрати на збереження та продаж майна;

встановлено обов’язок арбітражного керуючого погодити витрати на збереження майна із забезпеченим кредитором, в разі спору розмір витрат на зберігання визначає суд.

Проектом Кодексу в частині запровадження механізмів відновлення платоспроможності фізичних осіб, пропонується створити окрему систему регулювання специфічних правовідносин, пов’язаних із необхідністю розв’язати проблему надмірної заборгованості фізичної особи, яка діятиме поруч із системою банкрутства юридичних осіб і підприємців.

Справи про банкрутство фізичної особи відповідно до проекту мають розглядатися господарським судом за місцем проживання фізичної особи, що дасть можливість забезпечити зручний для громадян та професійний розгляд такої специфічної категорії справ.

Проектом пропонується впровадження двох типів процедур - судових та досудових, що дасть більше можливостей для учасників таких правовідносин обрати найкращу форму врегулювання заборгованості фізичної особи. Передбачено дві судові процедури: реструктуризація боргів боржника і задоволення вимог кредиторів, що відповідає найкращій світовій практиці регулювання зазначених правовідносин. Мирова угода, представлена у проекті як інститут процесуального права, метою якої є припинення судового розгляду справи шляхом досягнення домовленості сторонами справи.

Участь арбітражного керуючого у справі про банкрутство є обов’язковою, допомога незалежної професійної особи у такій категорії справ є надзвичайно важливою і суттєво впливає на ефективність застосованих процедур.

Проект Кодексу зареєстровано за №8060.


Прийнято Постанову Верховної Ради України "Про комплекс невідкладних заходів щодо практичної реалізації міжнародно-правової відповідальності Російської Федерації за збройну агресію проти України".

Цією Постановою Верховна Рада рекомендує Президенту України:

забезпечити розробку єдиної узагальненої правової позиції України щодо реалізації міжнародно-правової відповідальності Російської Федерації за збройну агресію проти України;

створити міжвідомчий орган, відповідальний за підготовку консолідованої претензії України як держави, що зазнала агресії, до Російській Федерації як держави-агресора.

Кабінету Міністрів, Генеральній прокуратурі України, Службі безпеки України та Міністерству оборони:

підвищити ефективність захисту національних інтересів України на більш системній інституційній та міжнародно-правовій основі шляхом реалізації комплексу невідкладних заходів щодо практичної реалізації міжнародно-правової відповідальності Російської Федерації за збройну агресію проти України.

Постанову прийнято з урахуванням пропозицій та доповнень Комітету у закордонних справах.

Проект Постанови зареєстровано за №5463.

 

Прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб".

Законодавчим актом з метою посилення заходів безпеки передбачено, що до будинків, де працюють Верховна Рада України, Президент України, Кабінет Міністрів України, а також будинків, де працюють інші органи державної влади України, щодо яких здійснюється державна охорона, не допускаються особи з холодною чи вогнепальною зброєю, а також особи з вибуховими речовинами, засобами підриву, боєприпасами всіх видів і зразків, навчальними або імітаційними боєприпасами, легкозаймистими рідинами чи займистими твердими речовинами, піротехнічними засобами.

Законом також оновлено основоположні засади нормативного, у тому числі підзаконного, регулювання порядку забезпечення безпеки органів державної влади та їх посадових осіб.

Закон прийнято з урахуванням пропозицій Комітету з питань національної безпеки і оборони.

Проект Закону зареєстровано за №8155.

 

За результатами голосування на доопрацювання 241 голосом направлено проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення корпоративного управління юридичних осіб, акціонером (засновником, учасником) яких є держава, №6428.


Прийнято за основу проект Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання проведення деяких фітосанітарних процедур".

Законопроектом пропонується внести до Закону України «Про карантин рослин» та Кодексу України про адміністративні правопорушення зміни, якими, зокрема, запроваджуються нові терміни у сфері карантину рослин («арбітражний зразок», «виїмка», «візуальна перевірка», «партія», «зразок-документ», «лабораторія», «фітосанітарна експертиза (аналізи)» тощо), уточнюються повноваження центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики та реалізують державну політику у сфері карантину рослин, запроваджується Реєстр уповноважених фітосанітарних лабораторій, надається право здійснення фітосанітарної експертизи фітосанітарним лабораторіям недержавної форми власності тощо.

Проект Закону зареєстровано за №6673.

 

Прийнято Закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розвитку виробництва терруарних вин та натуральних медових напоїв".

Законодавчим актом внесено зміни до статті 5 Закону України «Про виноград та виноградне вино», якими встановлено, що затвердження нових марок вин виноградних, вин плодово-ягідних та/або напоїв медових здійснюється керівником суб’єкта господарювання на підставі висновку Центральної галузевої дегустаційної комісії виноробної промисловості та/або дегустаційної комісії профільної наукової установи, та/або дегустаційної комісії галузевої громадської організації, що діють відповідно до порядку затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, політики у сфері сільського господарства.

Законом також передбачено, що право затверджувати нові марки тихих вин і марочних коньяків України надається підприємствам і організаціям, які мають власну стабільну сировинну базу і відповідні потужності для їх виробництва.

Законом також внесено зміни до статей 1, 2, 3, 8, 12 та 16 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» та доповнено цей Закон новою статтею 22, якою визначено правовий статус малого виробництва виноробної продукції - суб’єкта господарювання, який здійснює за повним технологічним циклом без додавання спирту виробництво та розлив у споживчу тару вин виноградних, вин плодово-ягідних та/або напоїв медових в об’ємі, що не перевищує 10 000 декалітрів на рік (тобто, 100 000 літрів у рік), з виноматеріалів виключно власного виробництва (не придбаних), отриманих шляхом переробки плодів, ягід, винограду, меду власного виробництва.

Законом встановлено вимоги до матеріально-технічної бази суб’єктів малого виробництва виноробної продукції, встановити спрощену процедуру ліцензування виробництва на основі зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази такого виробництва вимогам законодавства замість атестату виробництва, додаткові підстави для анулювання ліцензії на виробництва для таких виробництв. Використання спирту при виробництві суб’єктами господарювання малих виробництв виноробної продукції заборонено. Контроль за дотриманням вимог відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства до малих виробництв виноробної продукції покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (Держпродспоживслужба).

Законом також встановлена можливість врахування при визначенні повного технологічного циклу виробництва наявність як власних так і  залучених на договірних засадах аналітичних і вимірювальних лабораторій та, відповідно, можливість отримання ліцензії на виробництво за наявності договору з акредитованою відповідно до законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії).

Закон прийнято з врахуванням пропозицій Комітету з питань податкової та митної політики.

Проект Закону зареєстровано за №6693.