Новини

22 січня 2018, 16:30

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій взяв участь в урочистій церемонії відкриття Програми стажування в Апараті Верховної Ради України у 2018 році

докладніше
22 січня 2018, 16:00

Голову Постійної делегації Верховної Ради України у Парламентській Асамблеї Ради Європи Володимира Ар’єва обрано віце-президентом ПАРЄ

докладніше
22 січня 2018, 15:42

У Верховній Раді відбулася урочиста церемонія відкриття Програми стажування в Апараті Верховної Ради України у 2018 році (відео)

докладніше
22 січня 2018, 13:00

З нагоди Дня Соборності України та 100-річчя проголошення незалежності Української Народної Республіки Голова Верховної Ради України Андрій Парубій поклав квіти до пам’ятників Тарасу Шевченку і Михайлу Грушевському

докладніше
22 січня 2018, 12:59

Перший заступник Голови Верховної Ради Ірина Геращенко разом з представниками Постійної делегації Верховної Ради України у Парламентській Асамблеї Ради Європи бере участь у сесії ПАРЄ у м. Страсбург

докладніше
22 січня 2018, 09:59

Головним пріоритетом у законопроектній роботі Комітету з питань бюджету протягом сьомої сесії було забезпечення прийняття Верховною Радою Закону "Про Державний бюджет України на 2018 рік"

докладніше
22 січня 2018, 08:00

Вітання Голови Верховної Ради України Андрія Парубія з нагоди Дня Соборності України

докладніше
20 січня 2018, 09:00

«Ми розраховуємо на підтримку ініціатив України, спрямованих на мирне врегулювання ситуації на Донбасі», - Перший заступник Голови Верховної Ради Ірина Геращенко під час зустрічі з Надзвичайним і Повноважним Послом Італії Давіде Ла Чечіліа

докладніше
19 січня 2018, 16:00

Виступ Голови Верховної Ради України Андрія Парубія з нагоди закриття сьомої сесії Верховної Ради України восьмого скликання

докладніше
19 січня 2018, 13:56

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій закрив у п’ятницю сьому сесію Верховної Ради України восьмого скликання

докладніше
19 січня 2018, 13:22

ЗАВЕРШИЛАСЯ СЬОМА СЕСІЯ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ

докладніше
19 січня 2018, 12:15

Комітет з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування утворив Робочу групу Комітету з визначення шляхів реформування законодавства України у сфері локальної демократії

докладніше
19 січня 2018, 11:45

Комітет з питань промислової політики та підприємництва ініціює проведення «Дня Уряду» у Верховній Раді

докладніше
19 січня 2018, 11:43

Комітет розглянув інформацію Рахункової палати щодо ефективності використання коштів, спрямованих на функціонування системи протипаводкового захисту

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Конкурсна комісія з добору кандидатів на посади членів НКРЕКП Портал відкритих даних
Конституційна комісії
Децентралізація влади
14 листопада 2017, 15:48

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Комітет з питань транспорту провів "круглий стіл" на тему: "Бетонні дороги. Реальність для України"

У засіданні взяли участь народні депутати-члени Комітету, представники Мінінфраструктури, Укравтодору, Асоціації «Укрцемент», ДАК «Автомобільні дороги України», фахівці провідних наукових закладів галузі.

Перший заступник голови Комітету з питань транспорту Ігор Васюник, відкриваючи «круглий стіл», зазначив: «Про важливість будівництва доріг в Україні не варто нікого переконувати. Це питання - одне з пріоритетів у діяльності українського уряду.

Ініційований Комітетом та прийнятий Верховною Радою Закон «Про державний дорожній фонд» дає нам можливість гарантувати кошти для будівництва та ремонту доріг загальнодержавного та місцевого значення. Кошти не малі. Тому сьогодні постає друге надзвичайно важливе завдання - наскільки ефективно ці кошти будуть використані

За словами І.Васюника, Україна в найближчі роки має всі шанси вийти з того бездоріжжя, в якому ми знаходимося. «Важливо, щоб не тільки ефективно були використані кошти, важливо, щоб була сформована правильна стратегія дорожнього будівництва, яка би враховувала нові тенденції розвитку і технології дорожнього будівництва», - додав він.

Перший заступник голови Комітету також вважає що «взагалі варто перейти до такої європейської практики чи моделі, де витрати на дороги визначати більш узагальненим показником - життєвим циклом дороги, який має бути не 5-10 років, як є зараз, а він повинен складати 20-25 рр., як є в Європейському Союзі».

Найважливіше питання на сьогодні, за його словами, як довго протримаються ті дороги, які ми будуємо сьогодні, як довго протримаються ті дороги, які ми будемо будувати завтра. На жаль, в жодному стратегічному документі не йдеться про впровадження якихось нових технологічних чи технічних рішень будівництва доріг. Ці рішення повинні надати можливість продовжити гарантійний термін експлуатації автошляхів.

Одним з виходів з цієї ситуації може бути будівництво бетонних доріг, принаймні на початку на таких ділянках з підвищеною інтенсивністю руху та руху великотоннажних транспортних засобів.

Учасники круглого столу проаналізували: наскільки реальним є будівництво таких бетонних доріг.

У виступах, зокрема, йшлося про те, що питання будівництва бетонних доріг розглядалося урядом ще 2015 року, аналізувалися була створена робоча група, яка розраховувала можливість будівництва таких доріг.

В Інституті майбутнього зараз зроблено аналіз, на основі якого зроблено спільно з Укрцементом звіт. Його результати показують, що все більше коштів буде спрямовуватися державою на будівництво і ремонт доріг. Якщо у 2015-26 рр. було недофінансування, то зараз зі створенням захищеного Дорожнього фонду все більше і більше фінансів буде виділятися на дороги. «Гроші є, динаміка позитивна. Питання постає: яким чином ці кошти використати? Як вони перетворяться в дострокові дороги?», - зазначалося у виступах.

Під час круглого столу відбулася дискусія, під час якої її учасники висловили всі аргументи «за» чи «проти» такої моделі, наводили свої розрахунки з врахуванням світового досвіду.

Учасники «круглого столу», зокрема, наголошували: якщо світовий досвід і розрахунки спеціалістів покажуть, що таке будівництво буде вигідним і державі, і платникам податків, то це може бути пріоритетом у розвитку дорожнього господарства, написанні програми розвитку будівництва доріг.

За їхніми словами, це дасть можливість збільшити привабливість транзиту нашої держави, збільшити валовий національний продукт, дасть можливість замінити багато імпортних складових місцевим виробництвом, а також вирішити соціальну проблематику, створити десятки тисяч нових робочих місць.