Новини

17 жовтня 2018, 10:49

Триває ранкове пленарне засідання Верховної Ради України

докладніше
17 жовтня 2018, 09:18

Огляд головних тем «Голосу України» від 17 жовтня

докладніше
16 жовтня 2018, 19:00

Комітет з питань аграрної політики та земельних відносин розглянув ситуацію, що склалася через підвищення ПАТ «Укрзалізниця» ставок плати за використання власних вагонів перевізника

докладніше
16 жовтня 2018, 18:01

Відбулося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України

докладніше
16 жовтня 2018, 18:00

«Співпраця з Парламентською асамблеєю НАТО є пріоритетною для Верховної Ради України», - Андрій Парубій під час зустрічі з Президентом ПА НАТО Расою Юкнявічєнє

докладніше
16 жовтня 2018, 17:42

Перший заступник голови Комітету з питань бюджету Василь Амельченко провів особистий прийом громадян

докладніше
16 жовтня 2018, 17:35

Комітет з питань інформатизації та зв’язку рекомендує прийняти за основу проект Закону про посилення відповідальності за умисне пошкодження об’єктів телекомунікацій

докладніше
16 жовтня 2018, 14:30

Ірина Геращенко: «Пріоритетом законодавчої діяльності Парламенту цього тижня має стати прийняття закону про гуманітарне розмінування» (відео)

докладніше
16 жовтня 2018, 14:17

Відбулося ранкове пленарне засідання Верховної Ради України

докладніше
16 жовтня 2018, 13:41

«Питання приведення реформування сектору безпеки і оборони України у відповідність зі стандартами та критеріями НАТО є пріоритетом української влади» - Ірина Геращенко під час зустрічі із Президентом Парламентської асамблеї НАТО Расою Юкнявічєнє

докладніше
16 жовтня 2018, 11:45

У «Відомостях Верховної Ради України» опубліковано Постанову про Заяву Верховної Ради України до Норвезького Нобелівського комітету щодо висунення кандидатури Олега Сенцова на здобуття Нобелівської премії миру

докладніше
16 жовтня 2018, 10:30

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій привітав українців з рішенням Синоду Вселенської Патріархії з початком процесу надання Українській Помісній Православній Церкві Автокефалії

докладніше
16 жовтня 2018, 10:17

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій відкрив засідання Погоджувальної ради (відео)

докладніше
14 жовтня 2018, 05:00

Вітання Голови Верховної Ради України Андрія Парубія з Днем Покрови Пресвятої Богородиці

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Конкурсна комісія з добору кандидатів на посади членів НКРЕКП Портал відкритих даних
Децентралізація влади
14 листопада 2017, 15:48

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Комітет з питань транспорту провів "круглий стіл" на тему: "Бетонні дороги. Реальність для України"

У засіданні взяли участь народні депутати-члени Комітету, представники Мінінфраструктури, Укравтодору, Асоціації «Укрцемент», ДАК «Автомобільні дороги України», фахівці провідних наукових закладів галузі.

Перший заступник голови Комітету з питань транспорту Ігор Васюник, відкриваючи «круглий стіл», зазначив: «Про важливість будівництва доріг в Україні не варто нікого переконувати. Це питання - одне з пріоритетів у діяльності українського уряду.

Ініційований Комітетом та прийнятий Верховною Радою Закон «Про державний дорожній фонд» дає нам можливість гарантувати кошти для будівництва та ремонту доріг загальнодержавного та місцевого значення. Кошти не малі. Тому сьогодні постає друге надзвичайно важливе завдання - наскільки ефективно ці кошти будуть використані

За словами І.Васюника, Україна в найближчі роки має всі шанси вийти з того бездоріжжя, в якому ми знаходимося. «Важливо, щоб не тільки ефективно були використані кошти, важливо, щоб була сформована правильна стратегія дорожнього будівництва, яка би враховувала нові тенденції розвитку і технології дорожнього будівництва», - додав він.

Перший заступник голови Комітету також вважає що «взагалі варто перейти до такої європейської практики чи моделі, де витрати на дороги визначати більш узагальненим показником - життєвим циклом дороги, який має бути не 5-10 років, як є зараз, а він повинен складати 20-25 рр., як є в Європейському Союзі».

Найважливіше питання на сьогодні, за його словами, як довго протримаються ті дороги, які ми будуємо сьогодні, як довго протримаються ті дороги, які ми будемо будувати завтра. На жаль, в жодному стратегічному документі не йдеться про впровадження якихось нових технологічних чи технічних рішень будівництва доріг. Ці рішення повинні надати можливість продовжити гарантійний термін експлуатації автошляхів.

Одним з виходів з цієї ситуації може бути будівництво бетонних доріг, принаймні на початку на таких ділянках з підвищеною інтенсивністю руху та руху великотоннажних транспортних засобів.

Учасники круглого столу проаналізували: наскільки реальним є будівництво таких бетонних доріг.

У виступах, зокрема, йшлося про те, що питання будівництва бетонних доріг розглядалося урядом ще 2015 року, аналізувалися була створена робоча група, яка розраховувала можливість будівництва таких доріг.

В Інституті майбутнього зараз зроблено аналіз, на основі якого зроблено спільно з Укрцементом звіт. Його результати показують, що все більше коштів буде спрямовуватися державою на будівництво і ремонт доріг. Якщо у 2015-26 рр. було недофінансування, то зараз зі створенням захищеного Дорожнього фонду все більше і більше фінансів буде виділятися на дороги. «Гроші є, динаміка позитивна. Питання постає: яким чином ці кошти використати? Як вони перетворяться в дострокові дороги?», - зазначалося у виступах.

Під час круглого столу відбулася дискусія, під час якої її учасники висловили всі аргументи «за» чи «проти» такої моделі, наводили свої розрахунки з врахуванням світового досвіду.

Учасники «круглого столу», зокрема, наголошували: якщо світовий досвід і розрахунки спеціалістів покажуть, що таке будівництво буде вигідним і державі, і платникам податків, то це може бути пріоритетом у розвитку дорожнього господарства, написанні програми розвитку будівництва доріг.

За їхніми словами, це дасть можливість збільшити привабливість транзиту нашої держави, збільшити валовий національний продукт, дасть можливість замінити багато імпортних складових місцевим виробництвом, а також вирішити соціальну проблематику, створити десятки тисяч нових робочих місць.